Hej mitt vinterland........

Herre min gud det snöar ju......Sjukt!!!!
Det sket sig med Maxis cykling idag.Stackarn får åka bil istället.När jag lämnat Maxi ska förhoppningsvis Hanna Granne o jag med våra döttrar in till stan o shoppa lite.Ja eller titta på när andra shoppar.Kan kanske göra ett fynd här o där.Dem som prioriteras idag fall nån ska det, e Kronan o Jag.Vi har typ inga kläder,värst e det för Jerry.E så sjukt trött på hans tröjor. O nu har han själv me tröttnat,hör o häpna.....Utan ett ord från mig. Stackarn kommer snart få gå naken,om det ska fortsätta så här.....



Jajaj ha en mysig dag i detta P-ss väder. 

Snart kommer våren...(Positiva Linda)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja våren kommer, men när... Får plantera lite färgglada blommor ist. Hoppas ni hittar något kul.

2009-03-24 @ 08:22:25
Postat av: Jenny

Låt honon gå naken, omväxling förnyer...

2009-03-24 @ 08:54:46
Postat av: André

låt för helvete inte honom gå naken.. gud bevare mig väl

2009-03-24 @ 17:43:53
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: André

låt för helvete inte honom gå naken.. gud bevare mig väl

2009-03-24 @ 17:45:16
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0