Hela veckan längtar jag snart e det lördag igen...

Veckorna springer som sagt förbi precis som nätterna.Barnen vaknade kl 6 imorse,o då fick man palla sig upp.
Hann man gå o lägga sig liksom???

Idag e det Me and I Party med Hanna granne,pratade med Hanna igår på Facebook o bjöd in mig :). Nä så var det inte riktigt,sa att det hade varit kul o gå på nån gång,då dem har jättefina kläder,o då jag hört jättemycket om dem från flera håll. Så kl 11 hos Anna (Liam) som Hannas kompis heter e det dax.Maxi ska passas av kusinerna.

Innan dess ska jag ha hunnit duscha o klä på barnen,föna håret o sminka mig o välja kläder för idag.Samt käka frukost,Kronan kom precis hem med bullar så nu ska här frullas..


Ha en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

Du är så välkommen, skäms lite att jag inte tänkt på dig innan!! Sorry! ses senare

2009-03-28 @ 08:44:47
Postat av: Lise-Lotte

Mycket ni har hunnit redan

2009-03-28 @ 08:51:24
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha inte lätt att ha barn! :)

2009-03-28 @ 08:51:40
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: Hannagranne

din mailadress tack, så jag kan maila grodbilden muhaha!

2009-03-28 @ 15:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0