Hinner jag???

Barnen e nu lämnade hos barnvakterna.Jerry duschar o jag känner mig nöjd med en otroligt god cider i min hand.Har hunnit hur mycket som helst idag.Fikade på Björnes sen var Maxi o red 2 ggr i parken i Vellinge. Gick inom Järnkiosken o handlade diverse saker så som sladd till lampan osv. Handlade på Toppen till kalaset imorgon.Sen hem för att ta itu med alla saker som skulle fixas. Hann baka kladdkaka o butterkaka,doftar fortfarande otroligt gott här hemma från just denna butterkaka. Butter nej snarare glädjekaka,det får bli mitt smeknamn på den.Jerry har fixat sladdar o lampan. Maxi packade leksaker o annat som han skulle ha med till farmor.Minna sov i sin vagn,fördömligt,ute hela tiden.Vaknade när Jerry o Maxi gick ut för att ta henne o gå iväg. Så nu ska här bara maten dukas fram o lite sllad ska göras imorgon.Hämta bröd på Björnes o handla lite kycling på Willys,så vet ni det :).

Nu snart ska jag gå upp o göra mig fin inför kvälle.Ska bli så kul känner fjärilar i magen redan,dels lite oro o saknad fetr barnen.Känner alltid så när barnen lämnas.Varför egentligen??? Jag vet att dem kommer ha otroligt kul där.Man behöver lite avkoppling både för dem o oss.Men usch nä nu tar jag en klunk till o ser framimot kvällen istället.
Barnen kommer imorgon så det får lungna mig lite!!!

Nä nu får jerry vara klar så att vi hinner med bussen!! Hoppas jag får en bra hår o kläddag...

Trevlig Kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0