Jädrans Anders!!!

Anders Jan-Åke Håkansson,du borde skämmas!!!!

Råkade glömma min min mobil hos Mamma igår o då tar ju Anders tillfälligt i akt...Jag då som trodde min bror var vuxen,anande att något hänt,såg att bakgrundsbilden var ändrad från mina barn till hans. Detta var allt trodde jag. Men  tydligen var där ett möte inbokat på jobb i natt kl,02:00......... Fick en fin påminnelse om detta just 02:00 i natt *Hata*

Jag sket dock i detta... MEN Anders Det kommer i kagan sa bagarn...Tror Emma sover som bäst hmmmm......

Muhhahahah på dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu e vi vakna igen har druckit kaffe o vaknat igen

Angelica kommer snart,Min bror Rogers tjejs dotter Ankan, Hängde ni me :)???
Hon har studiedag idag o då passar det ju bra att vara här..... Hoppas hon får kul hos oss

Jenny om du läser detta så hoppar vi promenaden va??? Men om du inte har något annat planerat så har vi te hemma o bullar finns på BJÖRNES..... Goa E dem

Hörs mer sen.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jag sa till honom......

2009-03-02 @ 08:09:09
Postat av: Anna

Ankan längta efter att få vara med Maxi & Minna. Hoppas ni har det mysigt. Puss & Kram till er

2009-03-02 @ 09:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0