Jag bjuder upp till dans...o vad jag har längtat..

Äntligen är helgen här!!! Eller ja nästan.Sitter o bloggar med en mysig Maxi lutad mot min axel.Minna vakna redan kl kvart i sex.Tur det redan var ljust,fy sjutton annars...man e inte människa så tidigt. Minna har somnat om igen efter lite bus o ny blöja samt välling.Nu sove hon i vår säng o Jerry stuckit till jobb,så det e bara jag o maxi som håller ställningarna. Mysigt o få egen tid med Maxi. Han e så mysig.

Idag e det ju fredag o med tanke på min rubrik,har jag fått låten från reklamen,Jag bjuder upp till dans o vad vi har längtat...,ni vet den som man får en dansbandsskiva på köpet när man köper expressen.Eller inte gratis jag tror man få betala något för den.Men i varje fall den har satt sig i mitt huvud....O vad vi har längtat.....

Ikväll kommer våra vänner från Klågerup,Marina Magnus o Linnea.Ska käka middag här så vi(eller rättare sagt jag) ska laga mat.Blir tacotårta,Hoppas Marina inte läser min blogg för då förstörs överraskningen,hahah... Efterrätten har jag inte klurat ut än..hmmm.Maxi får vara me o bestämma...

Sen imorgon ska här fixas här hemma.Upp tidigt så vi hinner,Jerry får koppla av i dag på jobb så han e uttvilad,för att arbeta e inget gentimot vad han ska göra imorgon HAHAHAHAHHAHA. Ska precis som min svägerska Jnny brukar göra,skriva en lista med vad som ska grs. Annars glömmr jag hälften,typiskt mig.Jag själv har naturligtvis mängder med att göra med själv..så det så...
På kvällen sen ska vi ha barnvakt o ut o käka,med Anders o jenny,Magnus o marina o Mia.Kenda kommer senare när vi antagligen ska bowla.Men först ska vi käka utan avbrott o bara sitta ner,det e sönt det me. 

Barnen kommer med Farmor,farfar o hanna först till 12 på söndag då vi ska ha kalas för mig.Blir ett lunchparty..med diverse buffè rätter..Får fixa det mesta imorgon..

Nu ska jag ta en kopp kaffe till..mums...  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lunchparty låter fint.... klart vi kommer :-)

2009-03-20 @ 23:03:00
Postat av: Linda

Hanna,jag vet inte om vi orkar ha det efter sebbes kalas ikväll.....annars e ni välkomna vi säger till ikväll.....





2009-03-21 @ 06:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0