Jag ringer på fredag...

Har haft en mysig dag med fika o städning.
Camilla,som Sebastians mamma heter,kom vid halv 11 med bröd från Björns.Skulle egentligen dammsugit innan dem kom,men jag la in o sorterade rentvätt o det drog ut på tiden. Men det var tur för dammsuga det behövdes efter dem gått Theo,Sebastians lillebror, o Minna åt bröd själva o då behövs det dammsugning efter det kan jag lova.Sen lekte pojkarna med lera så jag hade lera över hela köksgolvet....  Städningen var oundviklig kan jag lova er. Riktigt trevligt var besöket med mycket prat o skratt,sånt behövs ibland.

Camilla med barn gick vid halv 2 o då körde vi o hämtade Hanna o körde henne till Malmö Central. Barnen somna i bilen,var väl helt slut efter lekdaten. Hem efter det o då fick jag äntligen städat.Sen blev det mellis.

Efter mellis skulle vi gå en runda så Maxi skulle få testa sin nya cykel. Men det gick inte o cykla på den.Jag tyckte redan igår att cykeln såg konstigt hög ut.Men den skulle vara så sa Jerry. Men när Maxan skulle provköra den gick det inte. O då bröt Maxi ihop.Efter många om o men fick jag förklarat att pappa skulle fixa den när han kom hem.(Då bevade jag för att Jerry inte skulle komma hem ikväll !!!!).Men vid 6 kom pappa hem maten var precis klar så vi alla i familjen kunde sätta oss ner o äta i lugn o ro.Minna åt dubbelt så mycket som hon brukar göra.Har hattat med maten hela denna veckan,men min hemmalagade mat går alltid hem. Nöjd la hon sig vid 7 utan ett knyst,bara en lättande suck,precis som hon ville säga gud va skönt o lägga sig... 

Cykeln e nu fixad,Jerry hade satt stödhjulen för högt upp i fel hack. Så nu cyklar Maxi runt här o skryter om sin cykel. Kul att han kan nu o gillar den,det e han värd efter allt cyklande på den lille tre hjulingen.

Nu e det snart dax för fika o kaffe o SÅ SKA DET LÅTA!!!

Ha en mysig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0