Jag var så trött!!

Länge sen sist allt väl??? Hann inte blogga igår om lördagens bravader därför kommer här en genomgång:

Träffades vid 2 rum o kök.Det var jag Jerry,Anders,Jenny,Magnus,Marina,Johan,Carro o Mia.Käkade jättegod mat samt mycket gott vin. Jerry,stackarn fick getsost på sin hamburgare o kunde inte äta upp då den smakade citat:Som en fotsula,slutcitat. Vi hade dock käkat förrät innan så han blev nog lite mätt i varje fall.

Efter detta mötte vi upp ytterligare folk såsom Kenda o Sara o Martin,på Big Bowl.Där bowlade vi 12st o jag blev sist av alla.... Men kul hade jag o 2 strikar fick jag in i varje fall.Drack drinkar o umgicks som vuxna,trevligt värre,TACK alla för en mycket trevlig runda. Hipp blev nästa anhalt där vi efter en timme kände oss mäta på detta. Eller rättare sagt jag o Jerry samt Carro,Johan o Mange o Marina övriga friskisar stannade kvar.Konstapeln o Sara hade dock lämnat sällskapet redan innan Hipp.

Vi var väl hemma vid halv tre efter lite käk o taxi resa hem.Somnade gott i sängen sen..

Summa kardemumma mysigt o trevligt värre!!!! Detta gör vi om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0