Jävla väder!

Har galet ont i huvudet idag.Fick migän igår vid halv 11. Tog en dunderpilla o har sen sovit hårt o intensiv,hela natten.Mestadelen  av migränen har nu försvunnit efter en förrmiddagslur med Minna.Jerry lämnade Maxi på dagis idag redan vid 8.TACK SOLBLOMMAN,o Björnarna.På Solblomman e dem väldigt flexibla o så hjälpsamma.Maxis fröknar kan man rosa....För dem e det aldrig några problem. Skulle egentligen jobbat idagf, men det e fram skjutit tills imorgon redan sen innan,o tur var väl det.

Minna somnade vid 9 o jag med.Fick halvsovit o vilat tills hon vaknade vid halv 11.Nu har vi käkat lite lunch o druckit mängder med vatten. Vatten e bra för det mesta. Känner mig as tung i huvudet,så har jag många stavfel under detta inlägget fattar ni varför.


allt detta pga av vädret.Klarar inte väderskiftningar...Usch fy vad ont det gör.

Ska försöka gå o hämta maxan sen för att få lite luft.Middagen ikväll får kronan stå för...Jag orkar inte..

Kram på Er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0