Jerry e förlåten!!

Fick idag ett jättefint halsband av Jerry,precis i min stil o en bukett tulpaner. O sen ¨Bjöd¨ han oss på plankstek. Jag hitatde innan idag 200:- i en gammal väst , så det festade vi loss på.Han överraskade med planka men med  mina pengar :).Skit samma  våra pengar. Jag slapp i varje fall laga mat!! TACK!!

Annars har jag inte gjort mycket idag känt mig trött o hängig blä...

Första paketet fick jag dock av Hanna Granne,2 as snygga ljushållare i glas som man både kan hänga i fönstret o ha ståående,blev jätteglad,TACK HANNA MONTANA!!! Verkligen jättefina.

Hörs imorgon nu ska jag fixa fika!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Slippa laga mat är guldvärt.

2009-03-11 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0