Kalaset Mitt!!

Igår Söndag hade vi kalas för mig som fyllt år den 11. Barnen kom med farmor o Farfar o Fatser vid kvart i 12,vi hann alltså förrbreda allt själva o det var mysigt o skönt.Barnen verkade inte ha saknat oss det minsta,även om Maxi sa det.Minna satte sig direkt o lekte med Faster :).

Jag bjöd på lunch eller snare frukost buffè.Med diverse frukter ,pålägg o perfekt kokta ägg smaskade alla i sig. Efter dtta blev dt butterkaka o kladdkaka som var perfeka även dem,HERREGUD JAG LYCKADES, även om butterkaka först inte såg ut att bli nån kaka överhuvudtaget vid bakningen. Nedan kommer några bider,då mina gäster tyckte dem skulle komma med i bloggen,såna egotrippar.....

 Konstig vinkel men söta Emma Lou bärs av sin pappa o min Svärmor tittar på...

Min bror med emma igen...



Maxi o hans älskade Mormor


lite av mina presenter ser ni melodifestivalspel när spelar vi????

 Pappa,Fatser Hanna, Svärmor Ann-Britt,Farmor samt Anders talar allvar..

 Bea possar,bror Roger o Anna diskuterar.

Svärfar Thomas sat broren o Anna igen.Udrar vad Roger håller på med???

 Skydds ängel som jag fick av Svärmor så vacker tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för god lunch och smarriga kakor. När blir vi inbjudna på att spela.... Angelica samlar på änglar så Ann-Britt var hitta du denna underbara ängel.

2009-03-23 @ 09:51:36
Postat av: Faster Hanna

Tack för en god mat och trevligt sällskap :D. Hihi jag och barnen har lekt massa både på lördag och söndag underbart mysigt, Minna vägrade gå till farfar när hon var hos mig i famnen i lördags kväll haha.



Linda jag vill gärna vara med och spela det spelet, kommer när du vill nästan.



Puss och Kram <3

2009-03-23 @ 15:21:51
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig lunch. Perfekt mat så där dagen efter. Vi var ju lite slitna, och skönt att glytten somnade och sov i några timmar så jag kunde lata mig i soffan.

2009-03-23 @ 16:22:15
Postat av: Farmor Ann-Britt

Tack för senast, alltid kul att träffa släkten Håkansson. Ängeln köpte jag på Idala Gård i Dalköpinge utanför Trelleborg,var där i lördags.Puss o kram

2009-03-23 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0