Kort inlägg!!!

God Kväll. Det får bli ett kort inlägg idag,så jag ska mysa me familjen o fika. O det e ju faktiskt mycket mysigare o viktigare än o sitta framför dumburken 2.

Kom i väg på vår promenad,lekte på lekplats o gick en runda. Sen skulle Sara o barnen till församlingshemmet här i vellinge på Musikkul,tror jag det hette. Barn träffas o sjunger o dansar lite o får spela lite instrument. Detta hålls av en kantor från kyrkan som hette Gudrun. Vi hängde på o Maxi o Mathilda var lite blyga men tror faktiskt dem hade kul i dem 45 min vi var där. Kul me lite aktiviteter för Maxi så det får vi göra om.

Efter det traskade vi Till Willys.Sara skulle handla o jag behövde broccoli.Slutade dock med lite mer än så. Kom på att jag behövde köpa badblöjor till semestern till Minna så hon me kan bada.Ska bli kul o se hur hon tycker det e o bada i ett stort badkar.Här hemma älskar hon bada me Maxi.Hon sprattlar o skvätter o riktig busbadar som Jerry kallar det.

O sen köpte jag lite annat. Hemma vid 5 o då skulle jag laga mat.Blev fjärilskotlett,kokt poatis,broccoli, brunsås o lingon.Förr hatade jag sån mat men nuförtiden kan jag längta efter sån mat. Familjen tyckte me det var gott o åt som vanligt med god aptit,O det e en belöning i sig,som e fin o få efter att man sliter med handling o lagning eller hur???

Nä nu ska jag sätta mig i soffan o fika me familjen.Ha en skön kväll!!!

Snart Helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0