Krafter!!!

Söndagen har spenderats i fikans tecken.Först hos Anders o Jenny o sen hos mamma.Dock har vi gått emellean dessa så lite motion o frisk luft har vi fått.

Hos Anders o Jenny planerade vi den 16/5.Mer info kommer senare,mina vänner :).Ska dock bli suuupper kul,om vi får som vi vill. Minna sov i trädgården i 2 timmar.Hon sover så bra i vagnen inte alls bra i sin säng på dagarna. Så nu blir det promenad var eviga dag,så Minni kan sova skönt, o hennes mamma få motion,så denna mage kan försvinna....
 
Hos mamma o pappa kom Jerry vid slutet. Han hade jobbat hela dagen,drygt men bra med pengar. Efter fikan gick vi inom Willys,då jag var sugen på potatisgratäng,iställt för maten som var planerad. Sen hem o lagade mat.När vi väl ätit så satt vi en lång stund o pratade.Alltså hade vi inte plockat undan o diskat än,då får Jerry en bärgning till Sölvesborg...

Där står jag med disk o hela bordet fullt av mat o en jättetrött Minna som bara skriker,samt en Maxi som inte vill plocka undan sina leksaker som bokstavligen låg över hela golvet...........Hur fan ska man då krafter till detta???? Jag fattar inte... Men nu sitter jag i soffan,diskmasinen går för fullt,alla leksaker e undan plockade,Minna sover nöjd o belåten o alla sopor är slängda..ALLT e klart för söndagsmys i lugn o ro. Vart i från fick jag dessa krafter??? Nån som vet???

Min förklaring e kort o gott man har mer kraft o ork än man tror. O tur e faktiskt det.......

Nu ska maxi läggas hoppas det går bra,annars har jag nog nån krafter kvar även till det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0