Lördag!!!

God Morgon!!!!
Barnen vaknade vid 6!!!!! Vad e det med dessa barn,Maxi sov alltid mycket längre för men nu ska dem vakna o va pigga...
Lät Jerry sova då han har många sovmorgnar att ta igen.. Barnen o jag gick ner men redan vid kvart i 7 började Minna sura,bytte igen då hon hade bajsat denna gång o sedan testade jag att leka med henne.Hon bara sura så det fick bli sängen för henne igen.Tror inte hon hade sovit ut tillräckligt,blev senare igår en vanligt.

Nu sover hon igen,förhoppningsvis o jag sitter hos er o Maxi kollar bollibompa samt slår ett öga på vad jag skriver emmelanåt

Har mycket planerat idag.Att göra lista kan väl vara på sin plats(Jenny!!!!):



1.Köpa sladd till lampan
2.Sätta upp lampa
3.städa
4.Baka
5.Handla
6.Sätt upp tavlor
7.fixa undan sladdar o dylikt
8.?????
9.???

Frågetecknen behövs då man alltid kommer på mer grejor att göra under tiden :)

Sen ska barnen lämnas hos Farmor o Farfar o Faster.Tack för att ni ställer upp.
Sen ska jag hem o tappa upp ett bad o ta en drink o göra vid mig utan att behöva torka bajs mellan varven...
Sen ska vi åka kommunalt till stan för att möta upp våra vänner.......................

Trevlig Lördag!!!! Ska försöka uppdatera blogen i natt när jag kommer hem så ni får veta alla smakigheter.......ELLER så får det bli imorgon :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0