Måndag hela veckan...

God Morgon,e du riktigt vaken än??? Vaknade vid kvart i 7,sommartid,fast då var ju klockan egentligen bara kvart i 6.Ja jag vet det e bara att acceptera att sommartiden nu inträtt,men i barns värld så ändras den ju inte riktigt,fast det har den kanske??..Usch slutar tänka så o go with the flow liksom...

Tänkte bjuda på lite morgon bilder från familjen Håkansson/Kronvall så här på morgonen,då har vi alltid mys man får oftast äta frukost framför tvn,ja jag vet busigt,men sen när mammaledigheten e slut hinner man väl knappt äta frukost hemma,så då får man passa på o mysa o njuta nu....Men den dumma usb kabeln fungerar inte av nån konstig anledning,så det mina nner får jag återkomma med

Idag ska jag o barnen hem till Hanna Granne o passa hennes barn en halv timme.O för detta blir vi bjudna på lunch,kan det väl vara värt,samtidigt får jag erkänna att jag älskar att vara på Ringduve området så för mig ska det enbart bli trevligt.Även Maxi ser ju fram emot det då han får leka med sin bästa kompis Tuva,nä jag menar Elliot,eller Ejjot som han säger..

Plockar fram lite gamla bilder så ni inte glömmer hur vi ser ut...


Minna myser med Mig,sin mamma

Maxi passar på att ta en kopp samtidigt som han JOBBAR...

Nä nu får jag ta itu med huliganerna,dem tycker tydligen det e jätteroligt att dra ut alla pappas filmer på golvet,tänk så lite som roar..:)

Ha en fin dimm dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja stackars barn dem har ju inga leksaker..asg. HA en bra dag själva. Kram

2009-03-30 @ 10:24:40
Postat av: Faster Hanna

Hihi jag är mästerfotografen på bilden på dig och Minna.



Ha en bra dag



Kram

2009-03-30 @ 15:48:17
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0