Me and I.....

Tänka sig jag hann allt jag skrev i mitt förra inlägg.Kl 10 rullade vår V70 in på Hanna Grannes gata(Hon e inte längre vår granne då dem byggde ny överfin villa o lämnade oss på vår gata i stan...),men för mig kommer hon alltid vara just Hanna Granne, en fin vän. Maxi åkte bärgare med Jerry till kusinerna,gissa vem som skrattade hela vägen???


På väg till Anna(Liam),somnade MInna,la över henne i vagnen o hon sov duktigt i nästan 2 timmar!!!.Måste vara luften i Höllviken som gjorde susen,o nu vet jag var man ska köra om Minna inte kommer till ro. Annans hus var bara så fint,fräscht o fint precis överallt...inte alls avundsjuk...Gästtoan blev min favuorit, efter köket o uterummet står vår gästtoa på tur,blir väl år 2030.........

Me and I kläderna var precis så fina som jag visste sen innan.Hade lätt kunnat köpa allt,men pengarna måste ju tyvärr räcka till mat också. Fina färger o HÄRLIGA figurer,precis i min stil. Köpte blandat annat detta till barnen,med på bilden är Me and I säljaren o Värdinnan Anna(Liam) måste skriva det...:)



 Kolla in klockan i bakgrunden,så cool..Bilden e på fel håll men va gör det(Hanna Granne e fotograf)...Eliott o Tuva,Hannas barn,har även dem fått dessa kläder...dem kommer matcha varandra fint.

Efter gott kaffe o frallor o lite inköp körde jag o hämtade Maxi,hos min bror.Stannade en stund o fikade (IGEN),så barnen fick leka av sig i det överfina vädret,Har våren kommit måntro??? I think so.....

Nu på kvällen har vi ätit,parisare,o Minna e lagd,skymmning inträder o snart e det dax för en kopp kaffe....

Tack alla som gjorde min dag till en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Hannagranne

varsågod, det var så lite så!

2009-03-28 @ 19:46:14
Postat av: lindamuss

tACH hANNA GRANNE

2009-03-28 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0