Min kärlek tar mig med på svindlande affärer...

God Morgon mina kära vänner.
Sovit som en gris i natt.Grymtat o sovit hela natten,vaknade inte ens när Maxi kom in till oss. Halv sju vaknar vi nu mer i Kronvall/Håkanssons Casa, o lika så idag.  Härligt!!!

Nu e vårt kök beställt.Kronan ¨tvingade¨ mig att ta Kempes kök.Så vi får hoppas han får rätt att det e det bästa lösningen för oss. Linda som e född o uppvuxen med att tänka på pengar o att inte låna mer än till stora grejor.Allt annat ska man spara sina pengar till. O det e faktiskt bra så lite snål e jag allt.Eller snål o snål ekonomisk rättare sagt. I varje fall så går Kempes kök imot alla mina principer,dyrt e det alltså.MEN halva huset ägs av min sambo och mitt liv har jag valt att dela med honom så man får acceptera o gå vidare o försöka enas.JAG brukar få min vilja igenom annars men nu får Jerry ha sin igenom ,FAIR eller hur???

Nä nu ska jag snart dammsuga undervånningen,nog för att här blir stökigt när Maxans polare kommer men här ska inte behöva vara skitigt för det. Sen får jag i vanlig ordning tvätta igen,kom back när vi var på semester.

Sen vid halv 2 ska vi köra Hanna Faster till Centralen. Hon ska tåga upp till DANIEL,o ysa.Daniel e hennes kille o dem har varit ihop i ett år nu,fastän han bor i Örebro. Riktigt kul för dem.Daniel e en fin kille.Undrar vad jag får av honom i paket på mitt kalas????Fina Daniel........

Jaha du sen e det helg,kronan går på första jour denna helg,så det blir till att klara det mesta själv här hemma,men det blir inga problem,jag e van jag...

Ha en mysig frdag så hörs vi innan tvprogrammen drar igång ikväll.Tur att tvn finns.......SÅ SKA DET LÅTA!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars Linda som blir "tvingad" av Jerry..... Kul att ni ska ha nytt kök. Jag skulle vilja ha nya luckor för gillar köket sen vi fixa i det. Sen vill jag ha ny säng, nya badrumsskåp. Men men Rom bygddes inte på en dag brukar man säga. Så hur länge blir ni utan kök, mest så jag vet. Får ju handla hem lite extra då... Ses imorgon om alla är friska. Hoppas Jerry med kan komma förbi. Han är en toppen kille.

2009-03-13 @ 08:24:17
Postat av: Anna

Spännande med nytt kök. Alltid kul med förändring. Hoppas vi ses imorgon att alla är friska. Vet att Jerry kör 1a men hoppas han kan komma förbi iaf. Kram

2009-03-13 @ 08:44:39
Postat av: Linda

Tack anna!! Blir inte nytt Kök utan bara nya luckor samt en byggd köksö.Tydligen tar detta baar 4 timmar.Det e skönt!!

2009-03-13 @ 19:03:50
Postat av: Faster Hanna

Tack linda, tycker det är underbart att det funkar så bra mellan mig och Danne hihi. HAHA jadu undra vad du får.



Kramis.

2009-03-16 @ 21:36:16
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0