Ny design!!

Kände så här på Måndags kvällen att jag ville ha ny design på bloggen.Men jag fattar inte hur man gör...
Jo själva bakgrunden har jag fixat men jag vill ju ha in annat roligt o uppfräschande.Nån som vet hur jag ska gå till väga???


Ikväll har jag,även denna kväll,lagat mat.Blev eget påhitt,skriver lite hur jag gjorde fall nån vill veta:

Brynte kottletter o kryddade dem.Hackade en gul lök o la i botten på en ugnsfast form.La köttet över löken
 o hällde på Milda matlagningsgrädde med timjan o citron. La på riven ost o in i ugnen på 225g i ca 10 minuter. Serverade detta med  fullkorns äggnudlar som jag kokade tillsammans med grönsaksbulljong. Ibland blir det gott med lite ¨hittepo¨.

Nu har jag o barnen precis badat o jag har vikt ihop tvätt,ska hänga en ny snart o koka kaffe.Sen blir det tv tittande för mig.Kaffet o skorpor får göra mig sällskap.

Imorgon ska Maxan på dagis o vi ska förhoppningsvis gå ditt om det inte regnar....Hoppas inte.


MÅ VÄL!!!

 

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

haha Linda du tog samma bakgrund som Patten:p. Men fråga André hur man ändrar resten han e bra på det<3



Puss och Kram <3

2009-03-23 @ 20:43:20
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

Typiskt Linda att härma Patten!

2009-03-23 @ 21:39:05
Postat av: Linda

Ja jag vill gärna va som patten..fast jag inte känner henne....

2009-03-24 @ 07:55:09
Postat av: André

Jag skulle uppskatta om ni inte kallar henne för patten. tack på förhand.



när det gäller designen så måste du kunna basic html kodning.. det kan du jobba med, du har ju inget bättre för dig om dagarna så det är bara att öva.

2009-03-24 @ 17:47:43
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: Linda

Sursnoppa andrè.Tänker kalla henne patten tills den dagen jag får träffa henne.O vad e det för koder du pratar om??Man får komma hit på en middag o hjälpa mig...

2009-03-24 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0