Scandoor o Kempe!!

Nu på eftermiddagen hade vi besök av Robert Kempe på Scandoor.En mycket trevlig o vis säljare som helhjärtat gick in för att sälja oss crazy people luckor.Vi förklarade att vi ville ha en köksö,för att skafferiet vi har idag behövde bytas ut mot en hel kyl o frys,då vi har extremt liten kyl o frys idag. O då säger han att dem kan bygga oss en specialare,med bänkskiva o hjul på så att den går o flytta,o låsbara hjul med då såklart. Så vi kan ha skafferiet där i.Denna specialbyggs för oss med utdragbara lådor ,så kan man ungefär beskriva den..
Vita luckor o as coola handtag fick vi me räknat o att dem kommer hit o sätter upp det åt oss. Det vi behöver göra e att plocka ner dem gamla luckorna o sen fixar dem resten. Alltså har vi ett `Nytt` kök på ca 4 timmar. Bänkskiva o kakel kan vi vänta me då vi behöver köpa ny hel kyl o frys. 4 timmar!!!! Annars hade vi som min kära sambo förklarade behövt vara utan vårt kök i kanske 3 veckor om vi skulle gjort det själva med Ikea nytt kök. 3 veckor går inte med två små barn.Tänk att inte kunna laga mat på 3 veckor.Då jävlar hade det blivit ett dyrt kök,tänk dig köbe mat i 3 veckor hujedamaj....

Så detta blir nog verkligenhet om banken går me på det... Hoppas....

Nu ikväll har jag O maxi varit o storhandlat på Toppen,köpte tulpaner till mig själv då jag har FÖDELSEDAG imorgon det e ingen vanlig dag för det ANDERS O LINDAS FÖDELSEDAG HURA HURRA HURRA... O då slapp Jerry handla något ahahhahaha.. Behöver inga blommor eller paket om jag får mitt kök!!!!


Minna e lagd o killarna myser i soffan.Minna somna utan ett knyst idag..JIPPIEEEE!!!! TV kvällen e späckad o planerad. 5 för hela slanten med start kl 20,00.


BEA skulle vi träffas på Torsdag???


Tack för ordet!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det kan vi, men det får bli efter babysimningen då...lite efter 14:00. Fixar du fika?

2009-03-10 @ 21:43:13
Postat av: Linda

Kom på att jag e jätteförkyld,kanske inte så kul för Emma Lou...??

2009-03-11 @ 07:57:12
Postat av: Jenny

typiskt!

2009-03-11 @ 07:58:43
Postat av: Anna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ DIN DAG!!! NJUT OCH TÄNK BARA PÅ DIG SJÄLV. MASSOR MED GRATTIS KRAMAR.

2009-03-11 @ 08:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0