Sov jag sovit......

Somnade gott efter några våfflor igår..Vaknade när Maxi kallade JAG E FÄRDIG...Varför bajsar barn så tidigt på morgonen???? Jerry tog Minna vid fem i morse så att jag skulle få vila TACK HJÄRTAT!!!.
Därför var det väl på sin plats att jag gick upp vid 6 o tog Maxan???? O nu har jag brett mackor o fixat lunch til honom..Snällt va???Man får ge o taga...

Idag blir det jobb dock en kort dag då jag ska va på útvecklingssamtal på Maxis dagis i em.Sen tänkte jag fixa fika me tillbaka till mamma,som ska passa minni idag.Lycka till mormor med en busig minna.Mamma kommer väl vara helt slut ikväll :).Men så e det väl med barn som med att cykla har man väl lärt sig det så sitter det i ryggraden?? O mama kan det där med cykling...:)


Nä nu e det min tur att skrika Jag e färdig vem kommer då mån Tro????



Hej
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte kommer jag iaf... ligger hemma med en tuvanofs som har maginfluensa hur mycket kan man råka ut för??

2009-03-26 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0