TJA!!!

Idag har vi en fullspäckad dag. Vi ska hem till Maxis kompis Sebastian,dit kommer även Vincent Maxis andra kompis.Barnen ska leka o mammorna ska sitta lungt o fika...låter som en bra plan va?? Vi ska vara där vid 10.Trevligt,då deras mammor e super trevliga.

Efter detta kommer Hanna,Maxi o Minnas faster hit.Vi ska hitta på något kul,hon tycker det är så mysigt när hon får vara med oss o HANNA det e  ömsesidigt. Välkommen.

Hanna har något som kallas Bildagboken,där ungdomar lägger in sina bilder o kommenterar. I varje fall så skrev Hanna där i går något jätte fint om sina gudbarn,Maxi o Minna.  Jag började gråta så fint det va.. Tack Hanna för dem fina orden Ska försöka lägga in det här me vänta så ska vi se om det går:


(


En text om hur mycket jag älskar mina brorsbarn !

När Maximilian föddes blev jag så lycklig vi väcktes mitt i natten och fick reda på att vi blivit farmor,farfar, faster och farbror vi alla var så glada att vi inte kunde somna om det var en underbar känsla. Sen blev jag till och med fadder till Maxi och även Lindas tvillingbror och då blev man bara ännu mer glad. Under åren blev du större och större och du började prata lite smått det var så gulligt, sen får vi inte glömma din gulliga "kryppning" du drog dig fram på gumpen det såg så kul ut hehe. Sen efter en stund började du även gå också och du började springa runt och busa med en så underbart<3. Tre år senare så ringer telefonen och vi har blivit farmor,farfar, faster och farbror igen hur underbart är inte det?, namnet på Maxis syster blev Minna och du Minna gumman du är också en helt underbar tjej du är alltid så glad när man kommer och du försöker prata så gott du kan du är snart 1 år det går snabbt detta. Det är riktigt kul för jag och Lindas tvillingbror blev faddrar igen.


Jag har alltid älskat barn, enda sen jag var liten när jag sa till min dagmamma att jag skulle bli förskolelärare eller dagmamma. Jag hjälpte till och med henne med dem mindre barnen när jag var 3 år.


Jag lovar er att jag kommer ta hand om Minna och Maximilian som dem vore mina egna barn <33


Jag skriver denna texten för jag älskar mina brorsbarn så mycket men har aldrig riktigt uttryckt mig på bilddagboken så kände att det var dags nu.



Hanna Kronvall TACK!!! Så fina ord du skrev.

E jätteglad att vi valde just dig som ^Gudmamma^.

Ha en bra dag så hörs vi senare,tills dess må väl!!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Amen Hanna o Linda, vad fint!! Jag fick oxå tårar i ögonen!! Kidsen ska vara glada som har Hanna som gudmor.



Ha det så kul i dag med mammorna. vi hörs under dagen!

2009-03-06 @ 08:57:22
Postat av: Anna

Jag börja skriva men tårarna rann så fick fika först. Hanna jag har sagt till Linda att jag beundrar vad du gör för dina gudbarn. Du är ju dock i åldern snart vuxen med kompisar, killar och massa nöje. Men ändå tar du dig tid för dem, beundransvärt.

2009-03-06 @ 09:17:01
Postat av: Hanna

åh vad gulligt.... världens bästa faster Hanna.

2009-03-06 @ 10:49:55
Postat av: Faster Hanna

Naaw Linda så gulligt att du fick tårar i ögonen och även ni andra som läste. Tack så mycket för ni tycker jag är en underbar faster thihi. Ja jag tar mig åt allt o alla känns det som hehe, men ens familj/släkt är alltid viktigast för en, och mina vänner och min pojkvän är också viktiga förstås. Försöker träffa vänner/släkt och pojkvän lika ofta. Vill såklart gärna träffa alla alltid men det man ju inte alltid.



Ja som sagt älskar barn så mycket så jag vill träffa Maxi och Minna ofta för det är underbart. Nu praktiserar jag på en förskola också och jag trivs jättemycket har vatt där i snart 5 veckor, nästa vecka är det sista veckan rätt tråkigt men men. Jag studsar upp ur sängen varje morgon, börjar till och med sju på fredagar och kan säga er att ja studsar upp även då.



Massa kramar och pussar

En stolt faster

2009-03-06 @ 14:04:57
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Faster Hanna

Naaw Linda så gulligt att du gick tårar i ögonen och även ni andra som läste. Tack för att ni tycker jag är en underbar faster.



Ja jag tar mig åt allt och alla känns det som hehe, min släkt,vänner, familj och pojkvän är det viktigaste i mitt liv, vill såklart träffa alla alltid men det kan man ju inte.



Ja som sagt jag har alltid älskar barn och även djur har sagt sen liten att jag ville jobba med någon av det framför allt barn. Tycker det är så underbart och träffa Maxi och Minna för det är sjukt mysigt och det är snällt att jag får komma så ni inte tycker det är jobbigt att jag träffar er ofta hehe.



Jag praktiserar på en förskola nu och trivs såååååå bra, jag studsar upp sju på morgonen och även sex börjar sju och fredagar och jag är alltid lika pigg och glad. Nästa vecka är det min sista vecka där varit där i 5 veckor då, tråkigt att det är sista men men.



Det är underbart att ni är så snälla allihopa.



Massa pussar och kramar till er alla

En stolt faster

2009-03-06 @ 14:13:17
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Faster Hanna

oj två stycken, tre nu haha.



Trodde inte första skickades hahaha

2009-03-06 @ 14:14:20
Postat av: Jenny

Hanna, du kanske borde bli gudmor till mitt barn med...hahaha, skoja bara...jag är sååå övernöjd med mina. Men du Hanna, keep up the good work, bra att du tar sånt ansvar över ditt uppdrag. Du passar ju jättebra med att jobba med barn.

2009-03-07 @ 00:32:56
Postat av: Faster Hanna

Haha klart Jenny :P. Ställer gärna upp kul med barn HAHAHA. Nej ni klarar er nog med era hehe kan passa Emma :P.



Ja det ska jag allt göra. Tack så mycket, det tycker jag också.



Kramar

2009-03-07 @ 00:44:35
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Farmor Ann-Britt

Gud så stolt jag är över min tös som skriver så fint om sina brorsbarn (mina gulliga barnbarn).Jag kan bara instämma i hennes ord om hur mycket vi älskar Maximilian och Minna.Jag måste också säga att jag är glad över att ha fått en sådan go och härlig svärdotter som Linda.Puss på er hela fam Kronvall/Håkansson, nu ska jag snart gå och lägga mig.

2009-03-09 @ 23:12:41
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: Linda

Amen Ann-Britt DU Härlig o GO!! O Hanna me Tack för att ni finns i våra liv!!!

2009-03-10 @ 07:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0