Torsdag!!

Idag har jag fått gjort mycket. Vaknade halv sju upp o duscha o sen hann även Maxi bada på morgonen.Kl 8 var vi klara för avfärd!!!! Fint väder så vi valde att gå till dagis.Maxi cyklade på sin lilla 3 hjuling hela vägen till dagis. Han e så duktig, stannade vid vägen när där kom bilar o bussar. Super duktig var han.
Vi var framme 35 minuter senare.Prick kl 9. Lämnade en glad maxi utan Björn bus.Ja UTAN BJÖRN BUS!!! Ni hörde rätt maxi har inte en dag sedan han var 2 veckor varit utan den.Men idag bestämde han sig för att strunta i den.O det hade gått jätte bra hela dagen,hade inte nämt den på hela dagen.

Sen jobbade jag hann med riktigt mycket idag,blev lite kaos när jag kom,telefonen ringde i ett,men jag rede ut det.Lite ringrostig e man , men det gick sitter i ryggraden det mesta.

Efter jobb snöade det ju.SJUKT!!! Jag vill ha värme o sol o vår.  Jerry cyklade hem o hämtade bilen o sen lämnade vi barnen hos Faster Hanna,hon passade dem hemma hos oss. Under tiden stack Jag o Jerry till Harald Nyborg o köpte en cykel till Maxi.Hans första riktiga cykel,blev en röd en precis som en bärgare.(Jerry fick välja).



Sen stack vi in om Rusta jerry skulle köpa en ljudbok,han älskar att lyssna på ljudböcker,men dem han köper kostar ca 400:-. Inne på Rusta kostar dem 100:-.Rena klippet....
Jag fick en ny löpare till bordet för 20:- medblommor på,vårfint blev det här hemma.






Nu bygger Jerry maxis cykel,Minna sover ,somna tidigt när Hanna la henne. Fick en paket till av Svärmor med familj,ett doftljus som doftar så goootttt..Danke schvermother

Imorgon får vi besök.Kl 10 kommer Sebastian med mamma o bror. Då blir det fika o lek.Camilla som hans mamma heter e jättetrevlig så det ska bli super trevligt!!

Ha en fin ärtsoppetorsdag,imorgon e det fredag den 13:onde........

Kommentarer
Postat av: Anna

Stor kille, ny cykel och utan björn bus.

2009-03-12 @ 21:17:16
Postat av: Farmor Ann-Britt

En sådan fin cykel.Farmor kommer förbi i helgen och tittar på den.Puss

2009-03-12 @ 22:04:26
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt fin cykel, Maxi stor pojke. Minna du var jätteduktig somnade typ direkt när jag la dig duktig tös.



Jag och Maxi satt o lekte på golvet med bilarna, sen kollade vi på karlsson.

2009-03-12 @ 22:10:06
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Hanna

Fina ljuslyktor.

2009-03-19 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0