Träna på gympan!

Maxi fick välja rubrik idag till mitt inlägg,inte alls konstigt va???:).  Idag har jag jobbat hela dagen.Vakna kl 6 i morse o sen dess har jag haft fullt upp.Jobbade o sen hämtade jag barnen o sen Faster Hanna,som skulle vara barnvakt.Hem o värme köttbullarna från igår o lite annat smått o gott.Sen började jag att ge barnen mat,Hanna fick ta över efter en stund då tiden rann iväg.Kl 17 skulle jag var på Form o Figur för att provträna.Fin lokal o moderna maskiner,ljust o fräscht i lokalen.Fick en provomgång av en instruktör.Konceptet var att man skulle cirkelträna,40 sek då lös en grön lampa,när den röda lampan lös skulle man vila o ta sig till nästa maskin.Varannan station var styrka,varannan kondition. Kändes skönt att träna muskler man inte trodde man hade.....

Malin,Maxis fröken,var även hon på plats,o hjälpte mig o tipsa,utöver vad instruktören sa.Malin e verkligen en super trevlig tjej som verkar vara bra på det mesta.I like her!!!

Priserna på detta gym var dock i det högsta laget samt öppetiderna inte dem bästa men nån tränning får det bli så jag får fundera på hur jag ska göra.

Väl hemma har jag ätit o Maxi o jag har badat.Minna sov när jag kom hem,Jerry hade varit hemma hela kvällen,Typiskt nu när Hanna skulle vara själv o passa dm..Jajja kommer fler ggr.. När vi hade badat klart hade Hanna plockat undan o lagat kaffe till Oss.Vilken tjej,Svärmor,henne har du lyckats uppfostra väl.Hon e så duktig. Jerry han kan han me men då får man först tjata typ 1 vecka innan det händer,Hanna hon tar verkligen för sig det gillar jag.

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe..snart e det helg o den e späckad....

TACK för ORDET!!!




Kommentarer
Postat av: Farmor Ann-Britt

Tur man lyckats med något haha

2009-03-19 @ 22:45:28
Postat av: Anonym

Tack för kvällen Lindamuss:D



Hihi naaw tack Linda, jag gillar att städa och ha det fint och även vara snäll och duktig fråga mina päron hur jag e hemma när det gäller laga kaffe :p.



Jag kan ju säga att ja stor trivs att vara hos er, förlåt att de blir lite ofta ibland.



Kramisar.

2009-03-19 @ 22:48:17
Postat av: Faster Hanna

Ojdå mitt namn suddades ut men det e jag som skrivit det det står postad av: sen ingenting hehe

2009-03-19 @ 22:49:10
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0