Trevligt återseende!!!

Idag har vi haft en supermysig dag.Hanna Granne med barn har varit här.Har inte setts på,vad som känns som evigheter.Så kul att träffas.Maxi o Elliot,Hannas son, är bästa kompisar.Dem tjatar altid om varandra men när dem väl träffas brukar det bli mestadels bråk,MEN icke idag.Gud va dem lekte fint,o sa att dem saknat varandra,O på tal om saknad,Hanna har jag saknat som attans. hon kan man verkligen prata med om allt en fin människa.Här kommer lite bilder som förevigats:


Elliot o Maxi leker med bilar


Söt Mor o dotter,dagens mammor kan göra två saker samtidigt.....

Vackra Tuvanofs.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack underbara människa... kan bara säga detsamma. Kunde du inte hoppat över fotot med en stor panna o liten Hanna, eller blir man som man är kanske????

2009-03-23 @ 16:09:06
Postat av: Jenny

Vad söt Tuvisen är!!

2009-03-23 @ 16:19:01
Postat av: Linda

Hanna du e alltid vacker :).Helt brun e jag om tungan nu hahahah.

2009-03-23 @ 16:29:39
Postat av: Anonym

Bättre sent än aldrig men grattis till er lilla tös. Så himla söt.

2009-03-23 @ 20:24:06
Postat av: Anna

Varför försvinner namnet ibland??

2009-03-23 @ 20:24:55
Postat av: Faster Hanna

Naaw Elliot och Maximilian mina polare, fast Elliot alltid är lika blyg för mig så är han min polare, lekte me honom lite på förskolan moahah.



Så söt Tuva är :O<3

Var är Minna ? :D ingen bild på henne <3



Puss och Kram <3

2009-03-23 @ 22:41:38
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0