USB KABELN E FIXAD,TACK FASTER HANNA....

Jerrys syster,barnens faster, e på besök o har hjälpt mig att fixa usb kabeln,letade febrilt efter vår andra usb kabel men då fixade Hanna denna,fråga mig inte hur???

Dagen har varit späckad o tröttsam, gått i 100 knyck.Maxi har trotsat som in i i dag. Dagen började med att jag hälsade kusinen Monica o hennes familj.Hon har en son som heter Dannie o e 11 månader.

Minna o Dannie busade på som bara den tog några bilder o nu kan jag lägga upp dem också,jippie...


Roligare med köksredskap ån leksaker...


Minna med nappen i högsta hugg,Dannie tyckte om just den,har aldrig napp annars,men Minnas var god...




Efter lite fikande o lek åkte vi mot Vellinge.Satte bilen på jobb,då Jerry skulle serva den idag. Gick o hämtade Maxi som cyklade till mormor,vi hade bestämmt att vi skulle köra till Vellinge Blomman,men jag hade helt glömt det.

Tog bilen igen o körde till Vellinge Blomman fick köpt lite blommor till både ute o inne,dock var besöket mest jobbigt då Minna knep i alla blommor o slängde sig hitt o ditt hela tiden o Maxi trotsade emot allt jag sa....
Men mammas sällskap var trevligt,som vanligt,men jag annar att hon var lagom glad när vi släppte av henne,o trött :).
Barnen fick varsin rosa groda att ha ute av mormor,o jag köpte en grön lite större..blir fint ihop tror jag,TACK mamma för dessa.


Maxi tittar på djuren...

Lämnade bilen igen o gick till fots hem,hur går man annars undrar du??Ja du jag vet inte allt..

Nu  e det snart desperata hemmafruarna..ibland känner jag mig som en sån,trött e jag idag i varje fall...Nu ska jag få ¨Min tid¨ o mysa,gör ni det me!!!

Vid ¨pennan¨//

LINDA SULLSAN!!!

Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

Blev det prick idag då för maxis del? Liam blev utan idag..... lovade att vara duktig i morgon! :)

2009-03-31 @ 21:26:24
Postat av: Hanna granne

Vad kul med blommor o grodor i trädgården... bara att fixa baksidan då, skattepengarna kommer väl snart till er som ett brev på posten.

2009-03-31 @ 21:46:42
Postat av: Faster Hanna

Varsågod för hjälpen hihi.

Tack för den lilla studen jag var där, alltid lika kul att vara hos er.



Får komma snart igen och vara där längre, måste sticka till vanningen snart.



Linda du är så underbar, du är som en syster för mig, tack för att du finns, så sött sms jag fick av dig blev glad.



Puss och Kram

Faster Hanna

2009-03-31 @ 22:28:10
URL: http://Puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0