Vilken härlig dag!!!

Gud va jag har promenerat idag...Halv 9 lämnade vi hemmet o begav oss till dagis.20 minuter idag rekord för oss,då Maxi cyklade. vilket härligt väder,så skönt redan tidigt på morgonen.Älskar våren,ljuset o alla glada människor o alla känslor.. Kl 9 lämnade Minna o jag dagis o gick in en runda inom jobb o tog en kopp kaffe.Bvc ligger precis bakom jobb så det blev ett perfekt rastställe.Minna sov gott i vagnen utanför.

Väl på bvc var sköterskan försenad så jag hann läsa lite tidningar o sen  hann Minna  vakna innan det var dax för kontroll.Minna vägde för 2 månader sen 8,6kg o var 70 cm lång.Nu vägde hon 8,9kg o var 72cm lång.Alltså en viktökning på 300g bara.Hon har dock varit mycket sjuk så Sussane,sköterskan,var inte orolig.Hon frågade om div saker o sen hur Minnas matdag såg ut.Berättade hur mycket hon åt osv.Hon tyckte det var mycket . Dock inte för mycket,men Minna har hög ämnesomsättning,tydligen.Precis som Jerry har va skönt för henne...

Efter det vandrade vi hem o käkade lunch,o sen kom Faster Hanna o lunchade med oss.När vi ätit gick vi iväg o tog en kopp kaffe på Björnes.VI SATT UTE!!! Så skönt det var kan ni tro. Kl var inte 2 än så vi gick inom Små Hjärtan,få att titta..TITTA...Jo visst det slutade med 70% shoppning till både Minna Maxi o Emma Lou.Emma blev ju 5 månader igår så hon ska få en present av sin gudmamma o sina kusiner. Tog bilder hela dagen men tyvärr vägras dem läggas upp,bara för man var duktig o fota en massa.(hanna hjälpte till)

Hämtade Maxi o sen gick/cyklade vi hem o gungade en stund på lekplatsen...Minna gungade för första gången o gillade det.Detta blev även dokumenterat.

Middagen blev hemmagjorda köttbullar o mos med morötter,speciellt till Maxi då hans favoriträtt är just det.

Ha nu en mysig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Tack för en mysig dag i solen Linda, alltid lika kul att komma till er, passade på när jag slutade tidigare idag.



Varför ville inte bilderna fungera :( ? jag ville vara med på bild ju HAHAH, nej men Minna och Maxi bilderna jag tog.



Kramisar<3

2009-03-18 @ 22:15:47
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0