vilken härlig natt!

Gud va jag sovit inatt!!! Maxi la jag i sin säng halv 9.Dock i det senaste laget men bättre sent än....
Det blev,precis som jag anat,lite jobbigt MEN efter att han väckt Minna, efter lite ^Jag har ont där o där o det e så synd om mig o ditten o datten^ så gick han me på att somna till en film.Så kl 9 lagom till Desperate Housewifes,låg jag själv i soffan o fläkte mig(Jerry skulle se en film o han valde sängen istället ).GUD Va skönt.Sen sov båda barnen i sina sängar till kl 4 inatt då Maxi drömmde o vakna o va ledsen o då fick han självklart  komma in till oss.

Maxi o Jerry gick upp kl 6,för Jerry hade en förbeställd bärgning,och Maxi var tvungen att gå upp o mysa med sin pappa.*Mysigt*.
Kl Halv sju när Jerry kört hör jag Maxi skrika ^jag e färdig mamma^,o då var det bara för mig att gå upp,men vad gör det?? Det finns väl inget finare sätt att bli väckt på???

Idag ska jag förhoppningsvis träffa Hanna Granne o lilla Tuva,när dem stora killarna e på dagis..Hoppas Tuvanofsan(mitt egna smeknamn på lilltösen,som alla tycks härma efter,kom på något djälv era apor!!!),sovit o mår bättre...Hoppas..

Sen ska jag antagligen träffa JENNY;JENNY o ev Sandra o fika efter jag hämtat Maxan..

Dagen e med andra ord fullspäckad o naturligtvis måste jag tvätta idag igen MEN nu e det länge sen jag tvätta.....

Ha en mysig dag kära bloggläsare!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför står jenny i stora bokstäver? hmm

2009-03-04 @ 08:50:12
Postat av: Hanna

Jag har ingen egen fantasi, så det får allt bli Tuvanofs... var glad att alla vill härma dig Linda Håkansson

2009-03-04 @ 14:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0