Vill ha...

Jag vill ha......

  1. Nytt kök
  2. uterum
  3. staket o belysning på vårt ny plåtade hus
  4.  matta till matbordet
  5. lampa till matbordet

Snälla Gud....

Dagen har flutit på o nu sitter jag o lyssnar på en skrikande MInna,står dock fast vid att barnet ska lära sig somna själv.Ikväll ska även Maxi somna i sin säng..Nu e det slut med snälla mamma på kvällen...:) Eller????

Snart ska jag gå o sätta på kaffe o fixa fika.Idag blir det glass till kaffet. Det fick vi alltid när vi bodde hemma,när vi haft fisk till maten. O det tycker jag var så mysigt så det får vi införa här ikväll.Åt fiskpinnar kokt potatis o kokta grönsaker ikväll.Jag tryckte i mig grönsaker så gott o dessutom nyttigt...annars e allt gott just Onyttigt...Varför ???

Nä nu kallar maxan han e ju så sugen på glass....
Förresten Minna somna nu...13 minuter idag ...hoppas det håller...

Trevlig kväll!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra Lindamus, kämpa på med kidsen!! Hoppas det går bra för er. Vi hörs imorgon. Sandra ringde, så jag sa att hon kunde umgås med oss imorgon o fika. Pusselipuss!!

2009-03-03 @ 20:32:12
Postat av: Jenny

Bra Lindamus, kämpa på med kidsen!! Hoppas det går bra för er. Vi hörs imorgon. Sandra ringde, så jag sa att hon kunde umgås med oss imorgon o fika. Pusselipuss!!

2009-03-03 @ 20:32:26
Postat av: Jenny

Bra Lindamus, kämpa på med kidsen!! Hoppas det går bra för er. Vi hörs imorgon. Sandra ringde, så jag sa att hon kunde umgås med oss imorgon o fika. Pusselipuss!!

2009-03-03 @ 20:32:41
Postat av: Jenny

Hahahahaha, sorry, datorn strulade!

2009-03-03 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0