AHHHHHHHHHH

Jävla huvudvärk,har bråkat med barnen typ 20 ggr sen i eftermiddags,dem märker ju när man inte mår bra o när allt inte e som det ska,som vanligt.
Trodde aldrig kl skulle bli 7 så att Minna kunde läggas,hon har varit på sitt allra soligaste humör hela eftermiddag.Maxi vägrade äta,som vanligt åkte han upp på rummet,som vanligt kom han ner 5 min senare,o åt.
Trodde aldrig jag skulle orka laga mat,men trott eller ej,det gjorde jag,kotlett o ny potatis samt kall sås till detta..o vatten shit va jag hinkat vatten denna eftermiddag..

Nu e snart jerry hemma så att jag kan vila,man kan ju inte helt koppla av när Maxi e vaken,även om han ligger o myser i soffan,man vet aldrig vad som händer.

SNÄLLA låt min huvudvärk försvinna.......................................................................................



Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Stackars stackars dig.Det är åska i luften därav huvudvärken.Troligtvis känner barnen av det med.Hoppas att du får sova hela natten. Kram

2009-05-26 @ 20:55:55
Postat av: Hannaskåning

Samt samt samt.... detta samt!

tack för idag kompis.

2009-05-26 @ 21:48:13
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0