Dåligt bloggande...

Har varit urusel på att blogga dessa dagar I´m sorry,really sorry...........


För att sammanfatta dessa dagar som gått gör jag en lista på respektive dag o aktivitet:

MÅNDAG:

Var på Ikea me Hanna granne o barn,käkade lunch o hann prata i kapp oss,då det var länge sen vi träffades.Hanna,som bantar med Viktväktarna,hade gått ner o det syns verkligen,speciellt på magen,Duktiga tjej.
Killarna Maxi o Elliot busade o sprang på o lekte,kul o se dem så glada.Jag fick shoppat ett nytt trädgårdsbord,i trä o lite amplar o vaser att ha ute.

Vid 3 fikade barnen o jag med Sara granne o barn. Maxi o Mathilda lekte som vanligt bra o vi behövde bara medla en gång,inte illa.

Faster Hanna kom vid 5,jag skulle hjälpa henne plugga matte,vi käkade rester o sen stack kronan i väg o spelade fotboll o vi andra röjde o planterade blommor på fram o baksida.Fick satt upp mitt nya bord också,inte dåligt av mig va??? Sen blev det läggdax för barnen o jag o Hanna pluggade matte,hoppas Hannas prov gick bra!!!

 


TISDAG:
Jobbat idag då dagis e stängt i morgon. Fick avverkat mycket idag o jag e långt framme för en gångs skull.
Nu ikväll har hela familjen varit o tittat på stakett,Jerry o Thomas ska bygga det på Torsdag på baksidan.Käkade mat på Burger King,blev vatten o kyckling burgare fullkorn för mig,nyttigt men faktiskt riktigt gott,jag fullkomligt älskar kyckling,hade lätt kunnat äta det varje dag. Handlade mat o sen hem o bytte om o hämtade A-B. Vi stack o tränade kl 8 en kväll.Hade det varit förr hade jag aldrig orkat det,hade redan varit super trött vid det klockslaget,så bara det mina vänner e ett stoooort framsteg.

Snart dax för det magiska datumet,den 31 Maj ska jag väga mig.Har inte vägt mig sedan den 1 april.Dagen efter det bestämmde jag mig för att börja sköta mitt liv o kropp.Ska bli super intressant att se resultat...fast det känner jag redan..MEN ändå....


Nu ska jag släcka ner o sova,lär bli en låååång dag i morgon,båda barnen hemma hela dagen samt middag i klågerup imorgon kväll,Vi ska semester planera!!!!


Puss på Er!!!

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Ja fy dig Linda inte slarva med bloggandet, alltid lika kul o läsa din blogg=)



Min matte gick sådär bättre än förra delen hoppas jag får g på det dumma nationella :/.



Ojoj Linda snart tid för vågen, beach 2009 =)



Puss o kram ses imorn när du ska köra mig till centralen.



2009-05-20 @ 00:01:31
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0