Bio,färgning samt kycklingkebab!!

Hela dagen höllt jag o barnen som bekannt på att städa o dona samt mysa här hemma.
Faster hanna kom inom en runda o vi klädde inte på oss förrän kl var 4,skönt o lalla runt en hel dag o slippa passa tider.

Jerry hämtades upp o vid körde mot staden,när vi anländer till Hårstudion,så ska vi ta ut min väska......,o den finns inte i hela bilen...............JAG;SLARV MAJAN HÅKANSSON; har glömt den på parkeringen i Vellinge. JAG får panik o tänker att nu har nån stulit den igen,hade ju bilinbrott i höstas, genom mitt huvud strömmar alla bilder från mitt liv..nja kratftig överdrift men jag var måttligt road av denna incident. Jerry ringer grannen o där e upptaget,slutligen får vi tag i faster Hanna som slänger sig på cykeln o bikar dit o trott eller ej där stod den.................TACK gUD!!!!!!


Inne på salongen blev jag blond riktigt blond,vet ej om det var för ljust,men i sånna fall tar svärmor med en toning som fixar det.Får helt enkelt bo in mig först.Kan ju vara snyggt till vår fest nästa lördag FULFESTEN!!!!,vi får la se.

Efter att Maxi o Jerry klipptes så körde dem hem,då det var hög tid för barnen o äta.
Jag o Ann-Britt körde hem o hämtade min väska o sen åt vi vars en kycklingkebab i Vellinge o sen drog vi till stan igen för att gå på bio. Jag bjöd min frissa på BIO samt mat,o popcorn o vatten till filmen.,som tack för att hon gör vi vår familjs hår.Jag sparar säkerligen hur mycket pengar som helst på att ha en svärmor som klipper så jag kom  billigt undan,o kul hade vi.

Filmen var ¨Män som hatar kvinnor¨,blev sugen när jenny berättade om den i Torsdags,så valet av film var enkelt.
Orkar faktiskt inte berätta djupare om filmen,utan nöjer mig med att berätta lite kort att den var,sjukt spännande,rälig på sina ställen o riktigt lurig o svårtolkad,man visste helt enkelt inte vilka vändningar den skulle ta.Riktigt intressant svensk film o jag väntar med spänning på Stieg Larssons resterande filmer.

Idag e det fredag o jag o barnen vill göra något,e sugen på fika o Vellinge blomman,får se vad som sker.
I helgen jobbar Jerry första,så vi lär få klara oss själva,men det e vi vana vid så det fixar sig.
Just det ikväll kommer svärföräldrarna o äter middag,Hanna ska ha tjej middag o har slängt ut sina stackars föräldrar..

HÖRS!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

En bild på hur snygg du blev skulle vara trevligt. Hoppas ni får en mysig dag på VB, för där lär ni hamna... Hoppas vi kan ses för en fika i helgen. Kram

2009-05-08 @ 11:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0