Britta o Mälitta samt kina krog....

God kväll kära vänner!!!


Det löste sig i morse med dem sovande barnen. Iväg kom vi o lämnade en förväntansfull Maximilian Lion Jerry. Efter lämningen stack jag o Minna inom Jenny o Emma o hälsade på.Tjejerna att båda på golvet o busade,roligt att dem kan börja ¨leka¨med varandra nu. Nedan e  stulena bilder från vårt besök,som vanlig av Jenny:
















Efter besöket stack dottern o jag in på Skopunkten o Eko Hallen. Shopapde 3 par skor för 400:-,rätt bra pris eller hur???

På eko hallen blidde det 3 kuddar,till soffan,för 100:-.Alltid fräscht med nya kuddar som inte e nerfläckade med saliv....

Efter lite shopping kurade det i bådas magar så vi körde hem o festade på kycklingsallad.

O sen var det dax för förskolansdag på Maxis dagis,där uppträdde Britta o Mälitta o det var trevligt som vanligt,bra underhållning för barnen.
Efter föreställningen bjöds det på hemmabakad rulltårta,Maxi klämde 4 bitar,så god var den nog.Jag festade loss på kaffe,dock lagad av någon annan än mig, så fest det kan man kalla det.
Passade på att sitta ner i lekrummet o tittade när barnen lekte o lätt Minna busa på.O hon kommer säkerligen trivas på dagis,jag har aldrig sett henne så glad o så totalt nochande av sin mamma,jag hade inte behövt var där....







Efter dagis bus hämtade vi upp Faster Hanna,som skulle va barnvakt ikväll.Vi lyxade till det o stack till Höllviken o åt på Kina krogen där.Smarrigt värre,tyckte hela sällskapet...






Gammal bild på FASTER HANNA,men så här ser denna underbara människa ut...


Ikväll har jag tränat i 70 min,träffade flera kända ansikten bla Svärmor samt Andrè R. O vet ni idag kände jag mina muskler i magen,tänka sig att dem gick o finna under all den huden....Jag kommer säkerligen,hoppas,ha tränningsvärk imorgon,o vad gör det???


Nu kollas det på Semifinalen i E.S.C......jag gillar  arash bidrag,o han e ju svensk o allt o författare till låten e by the way,Vellinge pågen Anderz Wrethov,kul bara det...

Hörs imorgon nu e jag slut efter en extremt händelserik dag...


  


Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Du är så duktig syster lovar dig beach 2009, du ser redan smalare ut =).



Förresten du är också underbar thihi. Tack för idag/ikväll alltid lika trevligt hemma hos er mitt tredje hem hehe dannes hem är mitt andre. Jag får komma en annan dag så du kan få hjälpa mig med matten.



Nu kallar min säng dags att sova nu. Vi hörs ha det bra puss och kram

Faster Hanna

2009-05-15 @ 00:03:58
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: saragranne

du är väldigt söt, linda.

kram!

2009-05-17 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0