Fulfest,bättre sent än aldrig!!!

I Lördags hade vi som bekant fest i V.Ingelstads IP. Temat var fulfest,o jag hade inte kamera med mig utan överlätt detta till mina kära vänner,ska höra med dem om jag får ¨sno¨bilder o lägga ut här så fall kommer dem så fort jag fått dem.
Sjukt kul hade vi,Fullaste tjej blev Carro som åkte taxi hem vid 9,kul att du kom i varje fall C,o hoppas du mår bättre idag...

Maten var god,vinet super gott,o sällskapet kanon.Allt som vi planerat gick enligt planerna o Vi från Fest kommiten hoppas n haft en kul fest,o att Vi snart blir bjudna på andra fester. Till er som inte kunde komma,det kommer fler tillfällen,hoppas ni kan då!!! Jag höllt mig allert hela kvällen,tror jag!!!,kände mig bara sallongsberusad, o det var skit kul.

Vi var hemma vid halv 3 o sov till 9,dock vaknade jag flera ggr o kunde inte somna om,en gång funderade jag på att sticka ner till gymmet,men sen fick jag rannsaka mig själv o skärpa till mig.
Efter en dusch o lite sminkning så var vi hos svärföräldrarna vid halv 11. Maxi fick man en kram av men Minna skulle mest va hos Farmor under hela vår vistelse där,har hon gått o blivit farmor förälskad???

Åt frukost o pratde om gårdagen o sen skulle Farmor o Maxi köra till stan,Maxi hade blivit lovad en sparkcykel o kan ni tro på Toys `r´us hade dem en bilar spark,gissa vem som fick den???
Maxi var helt salig o sprang omkring o pilade o tittade på allt,hjälpte farmor att välja ut en Nalle Puh på hjul som Minna skulle få...Stort Tack ann--Britt o Thomas för dem presenterna,dem var efterlängtade....

Väl hemma i vellinge igen,hade Minna precis vaknat.Killarna skulle på fotboll o dela upp maten sen igår,o jag får världens huvudvärk,tyckte det var super konstigt med tanke på att jag inte drack så mycket o att jag hade mått bra på kvällen,hela natten o hela dagen so far,MEN med tanke på att det var den veckan som skulle komma så var det helt plötsligt inte så konstigt.....

Jag däckade på soffan o Ann-Britt tog Minna med sig på en promenad o alla killarna stack till Ingelstad,där låg jag i mina svärföräldrars soffa o SOV!!!! Vet ej hur länge men när ja vaknade hade dem kommit tillbaka,o det doftade mat...Ann-Britt,A-B, hade varit o handlat o höllt nu på att laga Spaggetti o köttfärssås.....Kan inte med ord beskriva den ompyssling jag fick igår,TACK snälla!!!!! Maten var super god o måste säga att Ni e så snälla....(Huvudvärken försvann efter lite mat o pilla samt vila o MYCKET vatten)))

Hyrde emd oss en film hem som vi skulle se men Jerry fick för sig o åka o spela fotboll vid 8,så jag satt o läste bloggar o mös,vid halv 10 var han duschad o klar,jag lagom trött så jag somnade som vanligt vid 10....ALLTID när det e film,speciellt en som jag ville se...

Ha en fin Måndag så hoppas jag det blir bilder ikväll!!!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan få stjäla mina...som vanligt..ler.. Detta gjorde vi bra..som allt annat. PUSS

2009-05-18 @ 09:44:16
Postat av: Faster Hanna

Nu glömde du säga hur duktiga jag och mona var moahah, vi cyklade till ingelstad och städade, har aldrig varit så fint. Vi gick till o med ankgång och torkade golvet speciellt mona ja dammsugade o torkade golvet lite jag med. Hihi.





Om du har tid idag så hör av dig, du skulle hjälpa mig med matten =).

2009-05-18 @ 14:08:00
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Faster Hanna

Tack själv för att vi får låna dem ibland.Dem är sååå supergulliga och det är kul om vi kan avlasta lite ibland. Man vet hur det själv var när barnen va små.KRAM

2009-05-18 @ 22:09:05
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Ann-Britt

Tack själv för att vi får låna dem ibland.Dem är sååå supergulliga och det är kul om vi kan avlasta lite ibland. Man vet hur det själv var när barnen va små.KRAM

2009-05-18 @ 22:09:58
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Annika

Tack för en väldigt trevlig tillställning. Ser fram emot fler sådana. Hur gick det egentligen med din önskan inför senkvällen ..... Ses på förskolan.

2009-05-18 @ 22:31:17
Postat av: Anonym

2009-05-19 @ 13:01:55
Postat av: Faster Hanna

haha ojdå det som står likadant som Ann-Britt är Ann-Britt som skrivit hehe det blev fel namn när hon skickade först:p<3

2009-05-19 @ 13:02:45
Postat av: Linda

Japp annika det blev av,min önska uppFYLLDES...

2009-05-20 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0