Glömde visst Er,skäms på Mig....

Jag glömde bort o blogga igår kväll...upsssssss. E man beroende om man vaknar mitt i natten o upptäcker detta???O sen drömmer värsta mardrömmen om just detta??

Jobbade hela dagen igår,fick rasta hjärncellerna lite.Hämtade hem en speeedad Maxi,som var på retsamt humör o jätte speedad,han hade vart fall haft jätte kul på sin utflykt o gått långt,helt själv. O ¨glömt¨bort o äta all mat,men det gör inget mamma,sa han...


På kvällen skulle jag egentligen tränat,men efter mina mag nätter,då jag fått vara stammis på toan,så bestämde jag mig för att vila igår o köra järnet idag istället(Torsdag).  Faster Hanna kom o käkade varma mackor, som jag smällde ihopa i brist på tid,men smarigt värre var det,det ska ni veta.
Till och med Jerry kom hem o hann äta o umgås med barnen.
Hämtade upp Jenny o vi körde för att reka lokalen inför Lördag,nu ska allt va på plats.Jag har dock en ^att göra lista^ kvar o Jenny en,men allt det stora e på plats.Hoppas verkligen festen blir en succe efter våra ansträngningar.

Hemma,sen,pratade jag o Hanna en bra stund o jag grät,vi pratade barn o hemskheter, o allt kommer över mig. Man behöver verkligen tänka på hur bra man har det ibland. Vissa dagar behöver man verkligen gråta ut, o känna att man e lyckligt lottad. En sån dag var det igår.....

Idag ska Maxi snart på dagis.Vet ej hur jag ska få det att gå ihopa då han sover än,o Minna sover IGEN,hon vaknade kl 6 o var supertrött vid halv 8 igen.Ska lämna Maxi 9 o då sover säkerligen minna.Så det blir till att dra upp 2 trötta ungar....,måttligt roande.......


Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

inte lätt alltid o passa dagistiderna, känner igen mig me sovande barn o stress på morgonen! ja vist ble bloggen bra! o det tackar jag vera för!! kram

2009-05-14 @ 08:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0