Har inget att säga..

Ikväll har jag faktiskt inget o säga o då har det gått långt ska dock visa er ett foto på min nya matta i köket som jag fullkomligt älskar.Idag har jag bara varit, har dock lagat mat o matat barn o diskat o plockat undan. Lagt Minna o nu dricker jag o Hanna kaffe. Även fast man anser att man inte gjort något så har man ändå det.Man kan ju tyvärr inte sitta bara en hel dag o inte lyckas med att göra något,numera.Jajaj i morgon e en annan dag o då ska Maxi på dagis,hoppas Minna mår bättre,har inte haft feber sedan imorse.Hon har sovit o vilat hela dagen så för hoppningsvis har hon sovit bort det,inga utslag än så länge,o det mina vänner e super skönt.,det ska ni veta.





O så en bild på Maxi då han gungade med Faster Hanna idag,jag o Minna höllt oss inne hela dagen,tur att Hanna var här annars hade Maxi ju haft så tradigt..........


Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt, pricken över i:et.

2009-05-04 @ 20:08:57
Postat av: Anonym

ättefin matta, likafin som horredsmattan.

2009-05-04 @ 21:32:43
Postat av: Faster Hanna

Tack för idag, synd vi inte kunde göra något skoj allihopa, men jag och maximilian hade trevligt pratade massa där ute och lekte o busade thihi. Hoppas vi kan göra något kul nästa gång jag kommer, jag vill till vanningen med er min mamma vil också med till vanningen.



Fint dagsverk idag hehe

2009-05-04 @ 23:06:07
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

Jättefint med mattan. Det var verkligen ett bra inköp!! Hoppas Minna blir bra snart.

2009-05-05 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0