Inte!!!

Alla symtom tyder på att min lilla sessa har sf,men proverna tyder på att det bara e ett virus,kan dock utvecklas till scharlakansfeber..Vi får vänta o se,hoppas dock hon frisknar till snart.Hon har till och med fått utslag nu...

Ikväll har jag TRÄNAT!!!!!!!!!!!!:enligt följande:

30 minuter på löpbandet med 11 i motstånd,första gången jag tränade den 2/4 hade jag 1....
30 minuter styrketräning,ökade vikterna med 5 kilo idag
16 minuter på cykel med en medelhastighet på 16km....

Resultat:jag e grymt trött men har sån energi av träningen,o e nöjd med min utveckling..

BEATCH 2015,ser snarare ut som 2011 nu.....HERE I GO!!!!

Nu vankas DESPERATE HOUSEWIFES,min beönning för idag....När jag ska ha min njutning denna veckan vet jag inte ens...o jag som de andra veckorna sett ut den tidigt i veckan...framsteg, framsteg..................


Puss på er!!!



/
MALLGRODAN LINDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha, kulig bild, men än är du inte där.

2009-05-05 @ 21:56:34
Postat av: Anna

Du e så duktig,övertygad om att der blir BEACH 2009

2009-05-06 @ 08:27:30
Postat av: Faster Hanna

Naaw minnisen hoppas hon blir bra snart =)



Woho duktig du är syster, håller med Anna beach 2009 lätt:D heja linda.



Puss och Kram

Hanna

2009-05-06 @ 16:25:30
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0