Jag e tillbaka!!!!!!

Mitt mobila bredband pajade i torsdags kväll o sen dess har jag inte kunnat vara på nätet alls. Om jag ska vara allvarlig så har jag bara saknat det lite....,vi har byggt staket o haft fullt hus nästan hela helgen,¨arbetarna ¨ gick inte hem förrän vid halv 12 i lördags kväll,efter att vi grillat o dem byggt klart allt!!! E SÅ NÖJD,kan sitta o titta på det länge o väl,riktigt kul att kunna njuta av sin trädgård. Mysigt har vi haft under jobb dagarna,o jag har bla bakat  rabarber paj av mina egna rabarber,god var den då jag syndade o åt både i lördags o söndags,USCH fy mig....




Ja gräset ska klippas också.....

I söndags var vi hos mamma o pappa,o fikade på min rabarber paj,o mös. Väl hemma blev det middag o sen film,Wallander,den nya...RIKTIGT bra!!!!

Idag,Måndag,har barnen o jag varit hemma till 2 o donat o pysslat,lyssnat på min nya radio som jag fick av Jerrys morfar,han hade hittat den i en container,DEN E ROSA o så fiiin,vem kan ha slängt en sån fin radio??? Måset va dumma i huvudet.
Faster Hanna hämtades sen upp o sen bar det av till Husie,dår Minna skulle klippa sig.Snabbt inom Jägersro på väg tillbaka o lämnade bredbandet,tog en snabb fika o sen hem för att sitta i bil köer,KUL.
Faster Hanna tog barnen på en promenad o jag passade på att träna bort rabarber pajen o det var skönt,riktigt skönt.

Hemma sen o lagade middag,fisk gratäng,eget hittepo som föll alla i smaken,enklare maträtt får man leta efter....

Nu sover båda barnen o Hanna o jag ska gå ut o njuta av kvällen,lägger in bilder som Hanna tog i dag på sin promenad...så fina barn jag har...









Hörs i morgon!!!!!

Tjong i kalsongen!!!

Kommentarer
Postat av: Hannaskåning

Riktigt fint staket... ännu finare barn!

2009-05-25 @ 22:05:46
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna (Liam)

vad fint det blev me staketet!!

2009-05-25 @ 22:09:57
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Faster Hanna

Staketet var jättefint =). Tacka mig för jag fotar till dig, jag är mästerfotografen. Glöm inte att du måste visa några av bilderna sen mormor o morfar stuga, jättefina bilder på barnen hihi.



Trevlig dag idag, mysigt och gå ute med barnen =)och sedan sitta o dricka kaffe o prata med dig syster.



Haha bilkön var ändå rolig ju HAHA jag är så artig.



Ses på onsdag syster Jolanta kommer då så du kan träna bort lite mer av pajen haha.



Puss och Kram

Faster Hanna.

2009-05-25 @ 23:54:44
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Anna

Snyggt det blev och skönt att slippa alla som går förbi!

2009-05-26 @ 09:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0