Jag e trött...

God eftermiddag.Jag mår så där för tillfälligt,sjukt trött o börjar få migrän...Vågar inte ta en stark pilla då jag e ensam med barnen.
Var på Ica Maxi,med Minna o Hanna samt Tuva.Båda våra döttrar skrek i ett,hela j-vla turen på Ica. Jag trodde Minna skulle sova så jag tog hennes vagn o skulle lägga mina varor i Hannas vagn,jätte bra planerat....eller inte.
Minna sov kanske 10 minuter sen surade hon o vägrade leka med något som jag föreslog,Tuva likaså. Har dem samma pappa??? Dessa 2 damer e så lika till sättet o faktiskt till utseendet med.Allt Hanna berättar att Tuva gör nu,har min dotter gjort eller gör. Måste vara något på Gränsgatan...,eller kanske e det så att deras mammor e lika...

Efter den persen hämtades sonen,Maximilian,som vägrade åka hem från dagis,det var liksom som grädden på tårtan..Hela bilen var full med mat o 2 sura ungar som gjorde deras stackars mamma nervaklen....(Trött).

Väl hemma fick jag lastat in allt o det gick fast MInna hängde vid mina ben o Maxi skrek efter kaffebullar(Dammsugare,som jag hade mutat med för att få honom hem från dagis)..Mellis skulle fixas o alla var hungriga samtidigt,härliga småbarns liv,IBLAND längtar jag efter att börja jobba,Ni anar inte....

Nu,efter att mellis e avklarad o allt undan plockat sitter jag här o mår skit......................SNÄLLA låt det bli kväll så jag kan få vila.....


//
Från en trött mamma

Kommentarer
Postat av: Hannaskåning

Gumman, hoppas huvudet är bättre.

2009-05-26 @ 21:51:17
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0