Jag fryser o ryser...

Minna sover o Maxi o faster Hanna e ute o leker. Jag sitter o fryser o ryser över tanken att allt jag presterat idag e att fixa frukost till barnen samt att själv ätit.Vi har bara kollat på film hela förrmiddagen o jag har läst bloggar.Har verkligen ingen lust att göra något idag,hade tänkt lämna barnen med hanna o sticka iväg en stund men vill inte lämna Minna med Hanna,inte lätt när hon e sjuk.  Så idag blir det till att va hemma,o jag som ville få håret fixat idag,svärmor har fullt upp så det fanns inte tid förrän på Torsdag,kul för Ann-Britt men tråkigt för mig.Men det får man acceptera,inte lätt o ha en poppis svär- mor.

Nu ska jag gå o lägga in en maskin tvätt,något får jag göra bannemaj..........

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

har du sett "lata Lucy" på morgonen på barnkanalen??? I fortsättningen blir det "Lata Linda"

2009-05-04 @ 13:03:52
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna (Liam)

fick du handlat mycket skoj i ullared..... man blir helt tokig när man kommer dit haha älskar det stället!!

2009-05-04 @ 14:06:22
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0