Migrän...

Låg hela dagen igår med huvudvärk,min älskade mamma kom o tog Minna hela dagen så jag kunde ta en dunder pilla o vila,TACK MAMMA!!!! Du e bäst...
Maxi lämnades på dagis av Jerry,o hämtades av mormor,så jag slapp gå utanför dörren,jag e er evigt tacksamma...

Idag fick man vara fit for fight,då det bar av till Ystad Djurpark,med Maxis dagis. Hade sällskap i bilen av Fröken Malin o hennes dotter Aminda. Barnen fick grillad korv o saft samt glass till efterrätt,själv hade jag packat kaffe o makrill mackor,o det var gott o fika på efter en blåsig runda bland djuren. Maxi sprang mest runt o pratade bajs med sina kompisar o lekte.Minna tyckte grisarna o fåren var roliga i ett hus,dem införskaffat på djurparken,det fanns inte där förra året.
På tal om förra året så var jag hörgravid med en lite Minna i magen,detta året var det mycket lättare att gå,o tränning det fick man då det var backigt o blåsigt o så hade man en vagn o föra också..mycket bra för kroppen alltså....

Efter rundan fikade vi o barnen lekte vid lekplatsen,mysigt men djurparken e lite tradig då det inte finns så många djur.
Trevligt därimot e det att man träffar alla föräldrar,alla Maxis kompisar samt föräldrar fikade ihopa o det e ju trevligt. 4 killar i samma ålder,o dem har skoj ihopa.

Nu vaknar Minna o Maxi vill ha hjälp med en film hörs senare i kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte på er i blåsvädret idag, men ni verkar ha haft det mysigt ändå. kram vännen!!

2009-05-28 @ 22:02:18
Postat av: Ann-Britt

Skönt att du mår bättre. Kram

2009-05-28 @ 22:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0