Mysig dag!

Igår skrev jag ju att jag var sugen på Vellinge Blomman,kallad VB i fortsättningen.Vid halv 1 kom Fster Hanna förbi.Maxi o jag låg o slöade o titatde på film,MInna hade precis lagt sig.Kände att jag måste f-n ta itu med dagen o försöka piggna till,så jag beslöt mig för att sticka o träna.Hanna ställde upp som barnvakt,som vanligt,tur jag har henne.
(Så idag blev det tyvärr inte VB men vi fick en trevlig dag ändå,fick till och med handlat mattor på Rusta.)

Efter tränningen,som förövrigt var jätteskön som vanligt,duschade jag på gymmet o stack in om o fyllde vagnen på ICA. Mötte upp Hanna o barnen o sen tog vi en fika på Björnes,blev enbart kaffe för min del,var inte alls sugen på alla goda kakor,så det så,eller?? 


På kvällen kom svärföräldrarna,vi åt köbemat,Ann-Britt o jag tog sallad,nyttiga som vi är. Jerry var i Danmark så vi fick klara oss utan honom.
Tomas,Jerrys far, satt på ovanvånningen o titatde på hockey,Minna sov,så jag o sonen o Ann.Britt tittade på Så ska det låta o pratade om ditten o datten samt sjöng med i alla låtar,of course...,vad annars när man pratar om oss,schlagergenier...


Idag vet jag inte vad som händer,Minna sover sitt första pass idag,killarna i huset har precis vaknat,kl e 10 i skrivande stund.


Tjiiinnnng!!!

 

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Trevlig dag Linda =), lugnt ställer alltid upp, hann göra mycket innan Mona kom så, bra idé att sticka till rusta hehe.



Tack för fikan också syster, får ses snart igen.

Puss och kram

Faster Hanna

2009-05-09 @ 19:39:20
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Johanna

Kul att du har blogg :)

Skickar mitt anv och lösen här.

Använd det när lösenskydd kommer :)



Kram//Johanna

2009-05-09 @ 22:51:49
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0