Nu igen....

Godmorgon.Gud va jag sovit i natt...Vaknade av att Jerry lämnade en nybytt hungrig tjej till mig.Efter lite välling däckade en sjuk tjej i min säng o jag o Maxi kunde ligga o dra oss lite till.Nu e vi uppe o maxi har hunnit äta frukost o jag ska snart dricka kaffe.Kl 9 kommer faster Hanna som ska ¨arbeta¨här idag,för i hennes skola har dem något som heter Operation Dagsverk,vilket kort innebär att dem ska jobba en dag o dem dem jobbar för ska skänka en slant som ¨lön¨.Denna lön ska dem i sin tur skänka till Afrika,ett fin tanke,så det ställer vi upp på.Undrar om man kan dra för mat o dylikt under dagen???? Nä jag skojade självklart ska man inte det,man ska alla försöka göra något.....




Gårdagens bilder från Ullared var tagna av den här fina tjejen Jenny ¨Bea¨ Metrixes,kärt barn har många namn...!!!

Hoppas under dagen att min lilla Minni ska må bättre,fruktar dock att även hon fått scharlakansfeber,nu när brorsan e botad..


Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Hoppas att Minna blir bra, men håll henne under uppsikt under dagen så du kan åka till våra kära vänner på jourläkarcentralen i Trellehåla om så behövs.

2009-05-04 @ 09:50:00
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0