Otroligt trevlig dag,dock glömt att fotografera....

God kväll i stugorna.

Idag har vi varit hos Emelie med döttrar,o fikat o lekt. Han prata gamla kärlekar o skvaller från förr  och nu. Shit va den madammen hade rent o fint.Inte någon smuts i dem hörnen.Hann fika 2 ggr på godsaker o fick sitta ute o njutit a solen.
En jätte trevlig dag,precis som jag förutspått. Nästa gång e Ni välkomna hem till Oss.

Mamma sms:a o fråga om vi ville följa med till Vellinge Blomman,sa först nej men sen när vi lämnade Trangränd så beslöt jag mig för att sticka ner o köpa nya blommor o krukor till fram o baksida.Mötte upp Mamma,som satt o fika som vanligt,o tog en kaffe o fick handlat fina,men dock billiga krukor,o en massa blommor. Riktigt nöjd e jag,bilder kommer när allt e klart.

Nu ikväll har vi grillat o käkat.Dricker vin nu o njuter av fredagen. Måste,som Jerry uttryckte det,ladda upp inför morgondagen.....

Lördagen blir späckad.Först ska Maxi leka med Sebbe i Håslöv,vi ska handla o lämna barn o fixa oss klara,samt duka o fixa allt det sista inför festen,måste jag säga att jag e taggad????


Ha det bra så hörs vi på Söndag,förrhoppningsvis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0