Scones....

Har precis bakat scones o fixat här hemma. Snart kommer här en hel drös med mammor o barn,hoppas mina scones räcker!!! Ja annars får vi ta annat bröd...

Ser ut o bli en toppen helg,hoppas allt går som det e tänkt,det vet man ju aldrig...

E dålig på att ta foto,anledningen till detta e att,min kamera saknar laddare o min mobil saknar skart sladd,,,,nån som vill skänka mig en???

Fick ett muntert besked igår,eller inte!!! Min ¨lön¨från fsk kassan blev 2000,KUL,,hade gjort fel på mina dagar,får väl bli spik soppa resten av månaden tills den 10...Nån som vill skänka mig lite pengar??

Kommentarer
Postat av: Anna

Konstigt den typen av sladd får man alltid med när man köper telefon.... Till vilken tel är det vi har nog ett lager hemma.

2009-05-29 @ 10:41:50
Postat av: Jenny

Skänka dig sladd och pengar? Det var värst vad du ska ha, ha och ha! Typiskt minsting-symptom..hahaha, vet man ju själv.

2009-05-29 @ 12:30:45
Postat av: Hanna

En annan är inte bjude på scones... nejnej!

2009-05-29 @ 15:37:55
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0