Söta Hanna Lovisa Kronvall...

Denna fina text skrev Faster Hanna på sin Bilddagbok idag,behöver jag säga att jag e mäkta stolt o att jag älskar henne???
Varsågoda:

Text om min bror&hans sambo Linda samt deras söta barn <3


Idag var det hela 6 år sen det blev ni. För 6 år sen var jag 11 år, jag minns första gången jag träffade dig Linda jag var liten och väldigt blyg först visste jag inte riktigt vem du var jag smög bort till min mamma o frågade "vem är hon tjejen som sitter där?", då svarade min mamma att det var Jerrys nya flickvän Linda. Min mamma bad mig gå fram och hälsa men jag var så blyg så jag fick bara fram ett svagt hej.

Tiden gick och jag började bli mer o mer våglig och jag började prata med dig mer. Efter ett tag började du komma in i vår släkt för er som vet hur min släkt är så kan ni förstå att det kan vara svårt haha.

Två år senare fick vi veta en fantastiskt sak, det var såhär mina föräldrar var hemma men jag var och tränade fotboll, när jag kommer in genom dörren säger jag hej o dem svarade hej tillbaka sedan säger dem kom hit, jag frågade var det var?, så sa min mamma att jag skulle ringa till Jerry(min bror) och då tänkte var är det nu?. Men i allafall så ringde jag och frågade vad det var som han skulle berätta, då svarade han glatt "du ska bli faster" jag blev så glad så jag visste inte var ska skulle ta vägen, jag grattade min bror och bad han hälsa till Linda. Jag tänkte äntligen ska det bli en bebis i släkten, jag som alltid älskat barn. Månaderna gick och vi alla längtade så fruktansvärt mycket efter den efterlängtade bebisen, den var beräknat att han skulle föddas den 23 oktober 2005. När det väl blev den 23 oktober så kom där ingen bebis utan Linda gick över tiden, vi började närma oss november och min mamma fyller år den 8 november så hon hoppades på att han skulle föddas då. Dagarna gick o gick, Linda fick åka till BB och sättas igång hon sattes igång den 8 november och min mamma var så glad hon tänkte ska jag få världens bästa present ?, och det blev en present kan man säga han föddes 3.58 så det blev ju den 9 november men det var ändå som en present. Telefonen hemma hos familjen Kronvall ringde mitt i natten vi tänkte är det bebisen som kommit ? och det var det, vi blev så glada att vi inte kunde somna om.

Maximilian Lion Jerry Håkansson som bebisen då skulle heta var en sån underbart söt pojke, och det kan man förstå att han var för med så söta föräldrar så hihi.

Jag och Lindas tvillingbror blev faddrar till denna söte pojke.

Vår familj började göra roliga saker med Jerry, Linda och då Maximilian, jag var så glad för en bebisen äntligen kommit i släkten en charmig liten pojke.

Den charmiga söte Maximilian växte upp och blev en stor och söt pojke men fortfarande en liten söt, charmig pojke.

Tre år senare så får vi reda på att Maximilian ska bli storebror och han var så stolt och vi var så glada över det. Fick veta att det skulle bli en tjej. Och hon skulle föddas i juni, vi åter igen gick och väntade på att denna söta flickan skulle föddas, självklart kommer hon också bli söt. Linda gick även över denna gången men slapp att sättas igång. Den 27 juni 2008 klockan 4.45 födds en charmig och söt bebis till. Telefonen ringer igen hemma hos oss och vi blev lika glada som när Maximilian föddes.

Minna Lill Ann Håkansson som denna söta flickan skulle heta blev jag och Lindas tvillingbror faddrar till också. 

Och lilla jag blev såklart ännu gladare två småbarn i släkten kan det bli bättre? jo det kan det när min andre bror ska ha barn och även när jag själv ska ha barn. Men det dröjer för min del och nog för André(min andre bror) också.

Jag är så glad att ni finns Jerry, Linda, Maximilian och Minna<3 ni är som en extra familj för mig.

Linda, du är som min syster tack för att du finns jag älskar dig <3

Jag älskar barnen och min bror också såklart, tack för ni alltid finns där för mig<3

Ska aldrig någonsin tappa kontakten med er <3

Stort grattis till er på 6årsdagen<3









Nästa dag  |  Föregående bild
Direktlänk:
http://Puckohanna.bilddagboken.se/p/show.html?id=367534342&directlink=1 © bilddagboken.se | Support | Kakor | Hjälp | Regler | API

Till toppen


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska man säga.... Några tårar kom. Grattis iaf! Kram

2009-05-15 @ 20:25:34
Postat av: Jenny

Men Hanna då!!! Så himla fint!!! Du sköter verkligen din roll som gudmor..helt fantastisk! Linda du ska vara glad som fått en "syster som Hanna" i din släkt!

2009-05-15 @ 21:06:39
Postat av: Faster Hanna

Naaw vad söta ni är som tycker att jag är fantastisk och underbar. Tack så mycket för kommentarerna o shit tårar också oj vad den så fin?



Linda du är så himla underbar min bror och barnen också.



Jag älskar er med<3

2009-05-15 @ 21:09:25
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Faster Hanna

Hihi skrev det idag men la in den 4 maj på er 6årsdag :p <33



Kramisar ses imorn

2009-05-16 @ 00:06:04
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Anna

Alla skulle få ha en faster som dig Hanna. Lovar att barnen kommer berätta massor om dig när dem blir vuxna och får barn.Och vilken lycka för alla barn och föräldrar som får dig som dagisfröken.

2009-05-16 @ 10:37:21
Postat av: Faster Hanna

Naaw va snällt sagt Anna, tack va gulligt av dig. Ja det vet man aldrig hade varit jättegulligt och kul om dem gjort det då känner man sig omtyckt hehe.



Hihi längtar tills jag ska börja jobba, och har fått min utbildning som förskollärare =).

2009-05-17 @ 00:36:15
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: saragranne

jättefint!!

2009-05-19 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0