Toaletten,mitt andra hem

Kan infomera alla nyfikna läsare,att nä jag är inte gravid,då måste man göra andra saker  först o det vet jag knappt hur man gör nu förtiden..Skämt o sido så var jag ordentligt magsjuk igår måste fått i mig nån bakterrie,förr när jag väl skulle ha egentid,då kronan spelade fotboll o barnen båda två sov så fick jag tyvärr sitta själv på toan typ 20 ggr. Enda positiva med detta var att jag för en gångs skull fick sitta ensam på toa o slippa ha en unge som hänger mig i trosorna,o en som står sidan om o frågar hur det går?. Sprang skytte trafik i vart fall så nu måste jag minst gått ner 2 kg i varje fall.....

Igår följde Maxi med Jerry på ett jobb,där inga kunder fanns med,Maxi var över mallig o superglad för att han fick åka med o jobba. Jag o Minna stack till Mobilia o shoppade lite,b.la ett par vita taijts till henne för 40:- o kalsonger till Maxi.Efter att killarna jobbat klart möttes vi på Esspresso House o satt länge o fikade,bilder kommer senare då mobilen vägrar fungera som den ska. Var knappt något folk så vi satt länge o bara var. Passade även på att fixa kläder inför lördagens fest. Jerry hitatde riktigt sexiga kläder på Dressman,dem hade 40% så det var till att passa på. Hela hans outfit gick på 350:-,o det bästa av allt var att alla kläder kan han använda sen,bara inte i just den kombinationen,hoppas jag...
Själv hittade jag en ur snygg(!!!!!!) klänning som satt som gutten,en strl mindre blev det o vet ni jag hade lätt fått på mig ännu en stl mindre då denna e stooor,men tyvärr fanns inte det..Jiiiiipppieee det e så jag vill märka resultat.
Trodde faktiskt det var fel märkt o var så säker på att jag tagit min förra strl men ICKE!!!!!!!!
Firade detta med att avnjuta veckans njutning igår kväll,en glass,men den e nog inte kvar då jag som sagt var stammis på toan igår.

Väl hemma våldgästade vi grannarna,som planerade sitt framtida kök,Sara var flitig o planterade om alla sina blommor,jag därimot satt bara o njöt i solen.

Middagsmaten var hett om diskuterat igår,jag ville ha en riktig 80-tals middag med pommes sallad o snitzel samt bärra sås.Killarna ville ha köttfärssås o spagetti. Jag sa att den som lagar maten får bestämma o ta vad just den vill ha....HUr många tror ni anmälde sig till den tjänsten????

Alltså blev resultatet tomma tallrikar,alla åt som hästar av min 80 talare.....

Kram på ER...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackare...krya på dig o hälsa så gott till Ulrik från mig HAHAHA!!!





Du e sååå duktig som kämpar Linda..och ja minst 2 kg vid magsjuka...lätt!!nästa gång du ska köpa kläder e de säkert ytterligare en size ner!!



Ja krya på dig...vi kanske ses på lekan på fredag??Ja om folk ska dit alltså!!



Kram

2009-05-11 @ 09:53:33
Postat av: Anonym

Heja Linda, du är duktig. Kämpa på. Själv var jag på gymmet igår förmiddags, inga vagnar.

2009-05-11 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0