Torsdag!!

Natten har varit dryg då Minna vaknat 4 ggr o varit ledsen o det har inte alla gånger räckt att ge damen nappen.Två ggr fick jag sätta mig med henne i fötöljen o vagga henne o lugna henne,antagligen drömmt.

Vaknade med ett ryck kvart i 9,så länge har hon aldrig sovit o Maxi brukar vakna vid 6 halv 7. Maxi skulle vara på dagis kl 9,men eftersom jag inte hade planerat något idag o då vädret var så ruggigt beslöt vi oss för att va hemma o mysa idag.Minna kan behöva en dag till då hon får friskna till,hennes utslag ser inte fullt så hemska ut idag..(håller tummarna).
Så vi har än så länge ätit frukost,i lugn o ro,o sen har barnen för första gången lekt i nästan en timme tillsamnas utan bråk.Dem öste in leksaker på lilla toan o lekte leksaksaffär,nja Minna satt faktiskt bara på gumpen o skrattade medans brorsan agerade transport o expeidit.... Detta har faktisk deras annars så slöe mamma fotograferat,alltså e detta nu förevigat...Mina barn börjar bli stora. Efter att dem lekt länge så började damen gnälla,ni vet trötthets gnäll,o då gick jag upp o la henne o hon riktigt njöt när hon fick mysa in sig i sängen med extra nappen o täcket.....

Efter det har jag o Maxi dammsugit o tar vi en paus,han i sin leksaksaffär, o jag vid min leksak,datorn alltså..Strax ska golven få behandling o bli rena,mina myror verkar försvinna mer o mer,hoppas Anticimex slipper komma.

Ikväll ska vi till Farmor/Mor/Svärmor o bli fina i håret,min utväxt e typ den sexigaste jag sett,eller inte..
Efter att Maxi o Jerry klippt sig ska dem köra hem o äta o jag ska få skjuts hem av svärmodern när vi e klara.Sen blir det tränning ikväll.....med svärmor hoppas jag.

Ha en mysig dag nu kallar moppen o luktigottet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med en riktig slappedag, det tar man sig allt för sällan. Hoppas att du blir fin i kalufsen då.

2009-05-07 @ 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0