Usch va länge sedan...

God Kväll kära bloggvänner.Måste börja detta inlägg med att be om ursäkt för mitt dåliga upförande. Va ju ända sedan Torsdag som jag för ärrade världen med mitt skrivande. Nu kommer en uppdatering....

FREDAG:

Ullared ullared ullared.......................... Detta paradis på jorden(Anna Liam: hittade en ur cool superman dräkt men NATURLIGTVIS fanns den ej i Måns strl..Försökte ringa Hanna o be om nr men hon svarade inte sorry)



Mamma o jag,under vår fika paus i glumslövs backen,Tack mamma för den fikan. Vi tjejer hann me det ena o det andra,bla berördes våra män i detta samtal,konstigt va???


Nu e vi nära........spänningen stiger...

Väl framme besöktes toan o sen bar det av med vars en kundvagn,barnen fick det mesta av min handling men även Jerry som fick några plagg att använda i sommar. JAG fick en ursnygg matta till köket,precis min stil,stod liksom mitt namn på den....

Jenny mådde dåligt efter all shopping,antagligen för lite vätska,själv hade jag med en flaska med vatten,men efter att vi käkat lite sen lunch så piggnade hon till lite.

Hemma hade Jerry o barnen varit i Almåsa o ätit middag hos Jerrys mormor o morfar,där var även Hanna o Danne samt Jerrys föräldrar.
När vi kom hem så hade Jerry o de andra börjat grilla så det var klart lagom till min hemkomst.Under kvällen droppade även Mona,Hannas kompis, in samt Andrè.Vi kollade Så ska det låta o sen lånade vi grannens Sing star,trevligt värre o kul att även Andrè kom.

LÖRDAG:

Frukost intogs på Björns där Anna o Roger gjorde oss sällskap.Sen skulle vi till Tivolit men det öppnade ju inte förrän 15,moget då mestadells av besökarna e småbarns familjer,som e vakna tidigt. För att försöka göra Maxi glad igen stack vi inom Hanna granne med familj,så Maxi kunde leka med Elliot.
På efter middagen stack vi till Ingelstad för att kolla fotboll,då Andrè spelade. Blev en hetsk match,dår denna ena efter denna andra sursnoppade sig...TSHHH dessa fotbolls män...

Unde eftermiddagen började minna bli gnällig o när febern togs visade den nästan 39.Plutan hade blivit sjuk....Fick ringa o avboka vår middag hos våra kära vänner i Klågerup...Hoppas vi kan träffas snart...
Hemma åt vi o kollade sen tv,jag somnade tidigt o sov nästan hela kvällen...

SÖNDAG:

Minna har haft feber idag så jag har varit inne,passade på att torka av utemöblerna,när hon sov, Jerry o Maxi körde till Tippen o slängde massa skit.Jerry klippte även gräset, nu på kvällen har jag handlat på Toppen o deklarerat.

Denna dag har mest varit jobbig,då en av pappas bästa vänner o bärgar kompis gck bort igår,hux flux ute på ett jobb...... Vi har pratat o skämtat med varandra o han o pappa delade samma värderingar o hade samma passion för sitt arbete,sänder mina tankar till hans sambo o barn....Vila i Frid.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Äntligen!! Undrade om du hade lagt ner bloggandet.Kul att läsa om ditt och datt. Vi har varit med Andre och kollat lägenheter idag kul, man blir lite sugen på ny lgh.Patricia kom också lite senare.

2009-05-03 @ 22:27:40
Postat av: Jenny

Äntligen en uppdatering. Hur lång tid ska det ta!!!?? Fina bilder förresten...stulna?

Hahaha

2009-05-04 @ 08:24:34
Postat av: Anna

Stackars lilla Minna, är det hennes tur med scharlakansfeber nu. Hoppas inte. Maxi var "jätte stor" skulle hjälpa pappa på tippen, fick sitta fram oxå. Stor kille!! Tur Åke har er alla, han är så ledsen, vilket är förståligt. Ett litet leende kom iaf när Emma vaknade. Tänk vad dessa små underverk kan åstadkomma mycket glädje. Ha en bra dag. Kram

2009-05-04 @ 08:28:38
Postat av: Anna (Liam)

det var ju synd men tack för att du tog dig tid o tittade!

2009-05-04 @ 09:46:16
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0