You raise me up...

En av låtarna som jag ska sjunga på söndag e You raise me up,underbart vacker låt som jag fullkomligt älskar.
Därför e det lite knäppt o kanske ett tecken från ovan att den framförs på Barnkanalen av en ung tjej som spelar fiol till just den låten..Hur stor e sannolikheten?? I vart fall lät det bedrövligt...ostämd fiol är  nästan ett värre ljud än när en katt e sur...


Passade på att handla med lite fika till när vi skulle hämta Maxi,o tur som jag hade fick jag även kaffe där o trevligt sällskap...Blev sen eftermiddag när vår bil rullade mot Vellinge igen.

Nu har vi ätit mat o sitter o myser i soffan,Minna e lagd för en timme sen ungefär o Jerry e ute o jobbar.NMaxan o jag har MYS!!!!


Ha nu en trevlig kväll,mina vänner

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Ser fram emot söndagen,jag ska läsa en text,Ska bli kul att höra dig sjunga.

2009-11-06 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0