Ahh denna lilla sötis...

Jag älskar vår lilla dotter,något oerhört...men hon sätter mitt tålaod på spets gång på gång. Natten har varit super skön sovit utan något barn hela natten,dottern vaknade vid 6 o fick välling o sen blev det ys i sängen ed ycket kraar o pussar.
Då var hennes pappa här,så fort han gick började ¨trotset¨...Kan man utveckla trots i så tidig ålder???
Hon skulle tvunget ha storebrors skor,so var super gegiga,skorna skulle hon släppa runt hela köket o vardagsrummet..Sa nej,o gick ut i hallen o hela den var totalt full av torkad gegga...
Fick bli en städtur o sen sa jag till henne 200ggr(ca räknat),att HON INTE FICK ta skorna..
Ungen skrattar mig upp i ansiktet o går ut o tar de igen....
Nu står skorna i tvättstugan o dotter ligger i sängen o sussar.
Vad e det med henne??? Ända gången hon skrattar o busar e när hon gör något hon inte får,detta barnet börjar göra sin mor väldigt knäpp(Knäppare!!!) Aldrig e  hon nöjd,o sicket skrik hon ligger inne med också,på toppen av allt,som om det andra inte skulle va nog,kan jag tycka.


Annars e hon söt..:)


Nå väl nu kallar väl städ vagnen igen,fast först ska jag koppla av ed kaffet,mitt...


Later!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hm undrar vem hon är lik???? Skaffa ett skoskåp och sätt in alla skor där. Skrika kan hon, det vet vi. Ska jag köpa öronproppar??

2009-10-15 @ 12:34:55
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Lilla Donnan, hon måste brås på far sin.... för hennes mor har väl sitt humör kvar eller?

2009-10-15 @ 13:39:29
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur menar du då Hanna??

2009-10-15 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0