Fin dag..

Tänkte skriva lite trevligheter ,för en gångs skull.
Igår lämnade jag barnen vid 9 på dagis,o stack då iväg o tränade!!! I lugn o ro,avverkade jag ett träningspass utan att få ont i tån,o hade det enormt svettigt,men ack så skönt.

Hem o duschade o sen satt jag i lugn o ro o åt min frukost,o slötittade på datorn.
Hämtade MInna vid 11,o hemma åt vi mycket lunch o sallad,som Minna förövrigt älskar att pilla i sig,o sen blev det vila för lilla damen o liten snabb visit för stora damen.Jeny o söta Emma lou Harris kom inom innan sin simning.

Hämatde Maxan o sen Mormor,VB vankades,.Där blev det fika i sedvanlig ordning. Tänkte festa till dte meb en liten chokladkaka,men jag fick kanske 3 tuggor i mig sen tyckte Minna o Maxi den var så go så,ja dem tryckte den i huvudet istället..BÄTTRE!!! :)


En trevlig dag,med många skratt o leenden,jag behövde denna dag!!

O kvällen ...som bjöd på en Johan Falk film med Jerry framför brasan o mys i vår kaffe dränkta soffa....

Sitter o väntar på LF som ska komma o kolla vår soffa,som e spilld i..Får se om vi får någon ersättning..

När kommer du EVA?????





Kommentarer
Postat av: Marina

Naw!!!! blir lika rörd varje gång man hör ordet Eva,hihihi....



hoppas nu ni får ett gott besked om er soffa!!!!



vi här ute hoppas att vi ses snart igen, kram kram

2009-10-09 @ 08:52:47
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Hoppas på ny soffa att mysa i i höst!

2009-10-09 @ 09:27:04
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: marie granne

skönt att du är gladare idag!! ett tips sätt bort kaffekoppen INNAN myset ler marie

2009-10-09 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0